5. „Managementul timpului sau cum ne stabilim priorităţile” – Stephen Covey
Într-un mileniu al crizei de timp, „Managementul timpului” este o carte esenţială pentru care merită să „îţi faci timp”.
Covey nu vorbeşte despre cum să faci lucrurile mai iute şi mai isteţ, ci te ajută să înţelegi de ce lucrurile cu adevărat importante nu se află, aproape niciodată, printre priorităţile tale.
Cartea nu îţi oferă un ceas în plus, ci îţi asigură o busolă, pentru că este mai important să ştii încotro te îndrepţi decât să calculezi cât de repede mergi.
6. „De la idee la bani” – Napoleon Hill
Deşi titlul original sună mai bine, „Think and Grow Rich”, cartea nu vorbeşte (doar) despre bogăţia materială.
În ea vei descoperi adevărata bogăţie, pentru că cea mai mare valoare a acestei cărţi nu constă numai în succesul financiar. Poate ajuta pe oricine să primească ceea ce îşi doreşte de la viaţă.
7. „Asul din mânecă” – Duane Lakin
Cartea lui Duane Lakin este un adevărat seminar despre „cum să te vinzi”. Nu este necesar să lucrezi în vânzări sau să deţii o afacere, pentru că până la urmă este vorba despre propriul „brand” pe care îl are fiecare. „Asul din mânecă” prezintă idei şi tehnici practice din care te poţi inspira în vânzări directe, în marketing sau atunci când te prezinţi la un interviu.
„Asul din mânecă” este mesajul pe care îl transmiţi, ceea ce te remarcă şi te reprezintă.
Nu este suficient să ai aspiraţii şi visuri dacă îţi este teamă să le pui în aplicare, sunt de părere Jack Canfield şi Mark Victor Hansen. Pecând de la ideea că singurul lucru care ne impiedică să reuşim este teama, cartea îţi propune să preiei iniţiativa şi să acţionezi fără frica de eşec sau că vei dezamăgi.
„Îndrăzneşte să câştigi” nu este doar un impuls motivaţional, ci şi un ghid valabil despre cum să gândeşti ca o învingătoare şi să crezi în ce poţi deveni. Cartea costă 30 de lei şi este disponibilă la editura Amaltea.