PRO 2 redevine ACASĂ, iar PRO X devine PRO ARENA!

.

Odată cu venirea primăverii, PRO TV își propune continuarea dezvoltării portofoliului de programe al canalelor secundare. În curând, PRO 2 redevine ACASĂ – brandul care a scris istorie în România, iar PRO X se transformă în PRO Arena.

PRO 2 redevine ACASĂ, iar PRO X devine PRO ARENA!

Importante modificări de conținut vor fi făcute pentru ambele canale, în funcție de profilul audienței acestora. ACASĂ le va aduce telespectatorilor emisiuni originale, produse special create pentru acest post, dar și o serie de seriale internaționale și filme romantice.

Telespectatorii PRO ARENA se vor putea bucura de evenimente sportive și emisiuni de specialitate, filme de acțiune și documentare de interes pentru bărbați, dar și diverse reality-show-uri.

Din moment ce PRO TV este liderul incontestabil în rândul celor mai mari canale TV din România, este acum momentul să dezvoltăm canalele secundare. Viziunea noastră este clară: PRO TV e un post TV generalist, care targetează o audiență vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (ACASĂ) și unul pentru bărbați (PRO ARENA).

Nu doar că aducem înapoi brand-ul ACASĂ, ci îl și reinventăm și îl aducem în prezent. PRO ARENA nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea și ceva în plus – este un post TV care combină toate tipurile de conținut de interes pentru audiența masculină din România”, declară Antonii Mangov, Programming Director.

Bineînțeles, o astfel de schimbare nu ar putea veni fără o serie de modificări vizuale, iar ACASĂ și PRO ARENA vor îmbrăca haine noi și se vor schimba și din punct de vedere grafic.

Articolul continuă după recomandări

Citește și:

EXCLUSIV. De ce nu vorbește Corina Caragea niciodată despre relația ei

EXCLUSIV. Ce diferență de vârstă este între Lavinia Petrea și soțul ei

EXCLUSIV. Cum îmbină Lavinia Petrea viața personală cu cea profesională. „Soțul meu mă susține enorm”

EXCLUSIV. Care a fost primul job al Andreei Marinescu. „Nu m-am ferit să muncesc”

ACASĂ a fost foarte aproape de publicul român și ne-am dorit ca, odată cu revenirea la numele inițial, să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post. În ceea ce privește noua față a canalului PRO X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge și unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acțiune și comedie – toate în același loc, ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.

Rămâneți cu ochii pe noi pentru a afla noi detalii legate de producțiile și conținutul celor două branduri.

Foto: Pro TV

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton