Cum ar fi să poți intra la metrou fluturând pantoful prin dreptul intrării? Sute de berlinezi vor putea face asta, după ce au stat la coadă în ger ore întregi sperând să poată cumpăra o pereche de pantofi sport cu abonament de metrou încorporat, valabil un an de zile.
Marțea de 16 ianuarie 2018 a scos în stradă la propriu sute de berlinezi, care s-au așezat la coadă în fața magazinelor unei celebre mărci de echipament sportiv situate în districtele Mitte și Kreuzberg. Motivul? Ediția limitată de numai 500 de perechi de pantofi sport cu abonament de metrou încorporat, lansată cu ocazia împlinirii a 90 de ani de existență a BVG, rețeaua berlineză de transport în comun.
După cum relatează thelocal.de, la ora 01:00, erau deja la coadă circa 550 de persoane, unii stând acolo de trei zile. La 06:00 „s-a strigat lista” din nou, iar cei care nu erau de față au fost șterși.
Chiar dacă pantofii arată cool, având un design asortat tapițeriei de pe banchetele U-bahn-ului, majoritatea celor dornici să pună mâna pe o pereche de pantofi sport cu abonament de metrou încorporat au făcut acest lucru pentru abonament, nu pentru încălțăminte. Un abonament anual de metrou în Berlin costă 761 de euro, iar pantofii sport au costat 180 de euro.
Chiar înainte de lansare, pe ebay.com se ofereau 600 de euro pe o pereche, iar la momentul deschiderii magazinelor, a existat și o ofertă lansată de un colecționar, dispus să plătească 1.150 de euro, de șase ori mai mult decât prețul de vânzare.
Abonamentul de transport este încorporat în limba pantofilor și este valabil până la finele anului 2018 la călătoriile cu metroul, tramvaiul, autobuzul și ferriboatul.
Sursa foto: Instagram/@originblue; @ostsapartist
Citește și:
Oameni căsătoriți cu animale sau cu Zidul Berlinului
Cum să alegi cea mai rapidă coadă la supermarket