Moda îşi pune amprenta pe notebook-uri

.

Moda a evoluat de-a lungul timpului de la simplele articole vestimentare la tot ceea ce ne exprimă personalitatea – ceasurile perfecţionate cu cristale…
… maşinile, genţile extravagante, animalul de companie şi, nu în ultimul rând, notebook-ul, trebuie să fie în pas cu tendinţele actuale.

Moda îşi pune amprenta pe notebook-uriUnul din proiectele realizate în colaborare cu această lume intrigantă a modei a avut drept rezultat lansarea în 2010 a laptop-ului HP Mini 210 -Vivienne Tam Edition. După cum şi numele acestuia o spune, notebook-ul a fost gândit de designer-ul Vivienne Tam, ce a reuşit să ne surprindă prin elementele îmbinate cu un talent incontestabil.

Evenimentul organizat cu ocazia lansării a fost o adevărată prezentare de modă, în care micile laptop-uri erau utilizate ca şi poşete, completând la perfecţie rochiile mătăsoase ce purtau numele aceluiaşi designer.

Conceptul companiei HP a plăcut imediat femeilor din fiecare colţ al lumii, deoarece designul de fluture înfrumuseţează lumea nu tocmai primitoare a IT-ului, aducând experienţei virtuale blândeţe şi eleganţă. Impactul deosebit pe care l-a avut HP Mini 210 poate că s-a datorat şi povestii de iubire „Fluturii ândrăgostiţi”, din îndepărtata Chină.

Moda îşi pune amprenta pe notebook-uriCei de la Asus se adresează unei alte categorii de femei prin lansarea lui ASUS U Laptop Bamboo, mizând pe simţul tactil mai mult. Designerii ce au lucrat la acest model, au renunţat la 20% din plasticul utilizat de obicei în fabricarea laptop-urilor, şi au riscat, mergând pe mâna bambus-ului.

Astfel, capacul şi zona de palmrest al notebook-ului sunt din acest lemn fin, ce emană eleganţă şi stil. Unul din avantajele folosirii bambusului constă şi în rezistenţa ce caracterizează acest material, greutatea mult mai redusă a acestuia şi faptul că este 100% regenerabil.

Pentru doamnele ce apreciază maşinile de ultimă oră, cei de la Ego au creat modelul de notebook Bentley, adresându-se zonei de high class. Inovaţia constă în principal de la forma unei genţi elegante pe care o are acest laptop, fapt pentru care femeia modernă, inteligentă, dornică să fie în pas cu moda, va fi interesată de achiziţionarea acestuia.

Poate una dintre limitele acestui notebook-bijuterie este preţul destul de piperat, de aproximativ 20.000 de dolari, dar poate utilizarea aceluiaşi material de la scaunele automobilelor de lux pentru îmbrăcarea gadget-ului, va compensa acest minus.  

Moda îşi pune amprenta pe notebook-uriPrimele două modele alese pentru a demonstra puterea modei asupra lumii virtuale, au şi ele preţuri peste medie, dar oferă performanţe tehnice înalte, pe lângă eleganţa deosebită ce o exprimă. Recunosc însă faptul că modelul Bentley de la Ego se adresează 100% unei cu totul alte clase, pentru care banii nu mai contează, iar luxul e un obiectiv în adevăratul sens al cuvântului.

Dar, am considerat că nu ne costă nimic să aruncăm o privire peste acest gadget, în care fiecare linie şi detaliu se încadrează în ceea ce înseamnă Haute Couture. Astfel,  notebook-ul se află la limita dintre frumuseţe, perfecţiune şi extravaganţă.

Pe lângă design-ul notebook-ului, ce trebuie să ne încânte ochii de fiecare dată când accesăm marea de informaţii virtuale, să nu uităm să acordăm importanţa necesară protecţiei datelor pe care le păstrăm în memoriile acestora. Pentru a afla mai multe detalii despre soluţiile de securitate dedicate laptop-urilor, vă invit să accesaţi contul Class IT de pe Facebook, la adresa www.facebook.com/classit, tot aici având oportunitatea de a afla mai multe detalii despre notebook-urile cu stil.

Moda îşi pune amprenta pe notebook-uri

Foto:  PR

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton