S-a spus că datorită măiestriei lui, Louis Vuitton a devenit bijuteria coroanei în imperiul LVMH. Marc Jacobs, fostul director creativ al casei de modă franceze, este genul de personaj pe care cultura pop îl transformă într-un icon.
În ultima perioadă, unul din cele mai dezbătute subiecte este plecarea lui Marc Jacobs de la Louis Vuitton şi decizia lui de a se concentra pe propriile branduri: Marc Jacobs şi Marc by Marc Jacobs, ambele parte a grupului LVMH. Între cele două părţi, povestea s-a încheiat franţuzeşte – elegant, în cuvinte puţine şi bine alese, într-o notă de prietenie sinceră şi netrucată.
Până la urmă, Jacobs a fost director creativ al celebrei case franceze vreme de 16 ani, timp în care Vuitton a ajuns o marcă de top, cu o cifră de afaceri ameţitoare şi o popularitate pe măsură – în parte, datorată şi colaborărilor cu diverşi artişti contemporani (Takashi Murakami sau Stephen Sprouse). Vezi continuarea pe viva.ro. CLICK AICI!