Cu peste 15 ani de experiență în domeniul viniviticol, Simona Mardale organizează, pe 10 iunie, WineMark - un eveniment dedicat tuturor iubitorilor vinului, fie că fac parte din industrie, că sunt consumatori pasionați sau tineri dornici să experimenteze. Grăbește-te să te înscrii, deoarece numărul de participanți la acest eveniment este limitat.
Simona Mardale, organizatoarea evenimentului, și-a început cariera ca director de export la Cramele Halewood, a lucrat apoi doi ani la o cramă din California, a fost manager al restaurantului de lux Heritage, apoi a devenit consultant freelance în branding, marketing și vânzări de vinuri, cel mai recent proiect al său fiind „creșterea“ mărcii Liliac, de care s-a ocupat până anul trecut. Convinsă că era digitală schimbă regulile comunicării brandurilor cu clienții, Simona Mardale a decis să organizeze la începutul acestei veri un eveniment aparte dedicat atât profesioniștilor, cât și amatorilor care iubesc vinul. E vorba despre WineMark 2019.
Simona Mardale este unul dintre cei mai experimentați specialiști români în domeniul viniviticol.
Poate fi vinul românesc o carte de vizită pentru țara noastă?
Este greu să răspunzi la această întrebare, având în vedere că România nu are un brand de țară producătoare de vinuri; sigur că ne putem lăuda cu soiurile românești și cu vinurile unor crame care au trimis probe și au luat premii la concursu-rile internaționale; dar până la a spune că România este un jucător de prestigiu este cale lungă. De aceea am hotărât că e timpul să organizez un eveniment în care vom putea să învățăm de la profesioniști despre cum să ne construim o imagine de prestigiu.
Un indicator important este notorietatea brandului, a vinificatorului sau a persoanei care îți recomandă vinul. Așa, ca mine (zâmbește). Dacă nu te simți familiarizat cu toate aceste noutăți, ar fi indicat să suni un prieten și să participi la evenimente dedicate vinului. Totuși cel mai important aspect este bugetul, nivelul de preț la care te raportezi; apoi, sigur, trebuie să existe un echilibru între arome, gust, volum de alcool, cantitate de zahăr; când toate acestea sunt „prietenoase“ cu bolta noastră palatină, iar experiența senzorială este una plăcută, atunci poți fi sigur că acela este vinul perfect pentru tine.
Cele mai noi tendințe alimentare postate de foarte mulți influenceri în 2019 dovedesc faptul că preferințele noastre pentru gust și arome se schimbă rapid. Este timpul să învățăm să asociem vinul mai inteligent cu evoluția gastronomică personală. Am depășit deja era „vinul alb cu carne albă și vinul roșu cu carne roșie“. Acum suntem la perioada de asocieri controversate. Din fericire, noile tendințe ne oferă posibilitatea de a încerca diferite vinuri cu preparate care acum câțiva ani nici nu existau în meniurile noastre. Eu cred că singura regulă care bate toate regulile este că întotdeauna clientul decide… și mai ales buzunarul lui. El știe mai bine ce îi place și ce înseamnă „savoir vivre“!
De ce să participi la WineMark
Pe 10 iunie, Teatrul Național București devine locul de întâlnire al marketingului vinului cu era digitală. Vei intra în contact cu oameni pasionați, proiecte frumoase și idei inovatoare din industria vinului, un domeniu cu bune perspective de creștere în următorii ani. Tot aici ai ocazia să te inspiri din poveștile de succes ale oamenilor din spatele brandurilor de vinuri, să afli lucruri noi și interesante despre vinuri și despre tendințe internaționale din domeniu. WineMark te așteaptă cu prezentări, seminarii, informații și exemple de bune practici, cu atmosferă festivă și cu posibilitatea de a stabili noi contacte în perspectiva dezvoltării afacerii sau pasiunii tale. Înscrieri pe www.winemark.ro