Instagram vrea să introducă noi funcții pentru cumpărături

.
Instagram vrea să introducă noi funcții pentru cumpărături, precum achiziționarea produselor fără a părăsi aplicația și adăugarea unui coș de cumpărături, a anunțat șeful serviciului online, Adam Mosseri.

Potrivit Financial Times, scopul lui Mosseri este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători și numărul uriaș de „influenceri” de pe această platformă.

Recent, Instagram a început să testeze noile funcții, la cererea utilizatorilor săi, brandurilor și influencerilor populari, cu un număr mare de urmăritori.

Conform estimărilor oficialilor, citați de Mediafax, acest lucru ar putea aduce câștiguri de până la 15 miliarde de dolari din reclame și promovări, aproape un sfert din totalul câștigat de Facebook.

Funcția de cumpărături reprezintă un plan pe termen lung care va necesita dezvoltarea infrastructurii aplicației, a precizat Mosseri.

De asemenea vor fi introduse aspecte ale protecției cumpărătorilor și integrarea sistemelor de administrare a inventarelor.

Va fi foarte fragmentat, așa că va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degrabă pe 5-10 ani”, a subliniat Adam Mosseri.

În luna martie a acetui an, Instagram a anunțat că că 20 de branduri de modă americane, cât şi influenceri şi creatori pentru mărcile respective, îşi vor putea vinde marfa direct pe platformă, printr-un parteneriat cu PayPal.

Sursă foto: 123rf.com

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton