În ultimele doua zile, pe unele dintre cele mai mari conturi de social media din România a apărut o poză cu Ana Tobor, iar întrebarile nu au întârziat să apară. Cine este Ana?
La scurt timp a venit şi răspunsul: Ana Tobor este primul influencer virtual din România.
Toate poveştile din lume despre puţinii influenceri virtuali par să înceapă la fel. Ea e frumoasă, pasionată de digital, creativă şi poate fi tot ce-şi doreşte.
E femeia perfectă
Povestea Anei începe cu faptul ca e româncă, designer şi stă demult în spatele brand-ului de haine “My simplicated”, care are la bază conceptul de individualitate şi relevanţa unicităţii.
Pe lângă asta, Ana are multe alte talente ascunse, dar pentru că şi-a făcut curaj cu greu să îşi asume public identitatea, vorbeşte puţin despre ea:
“Hello! Eu sunt Ana şi sunt primul influencer virtual din România❤️ Ştiu că deocamdată am un fan base mic, dar mă bucur să fiu deschizatoare de drumuri. Sunt convinsă că o să îmi fac mulţi prieteni în mediul online şi le mulţumesc colegilor care m-au susţinut prin share-uri şi postări. Mă găsiţi pe Instagram ca ana.tobor. Haideţi să ne împrietenim”.
Ana a stârnit multe întrebări zilele trecute, iar astăzi a venit cu clarificarea că este un avatar cool, generat de un computer şi este primul, dar probabil nu ultimul influencer virtual român.
Postarea cu dezvaluirea misterului Anei de pe Instagram:
Cel mai bun exemplu de influencer virtual din lume este Lil Miquela, care a debutat pe Instagram în aprilie 2016. La patru ani după, se pare că trendul a aparut şi în România prin Ana.
În ceea ce priveşte digital marketing-ul, agenţiile de PR şi cele de influenceri din România, Ana îi salută pe oamenii din industrie şi se bucură că ea este prima astfel de provocare virtuală pentru ei.