Facebook a anunțat că intenționează să se lanseze pe piața site-urilor matrimoniale și insistă că face eforturi pentru protejarea datelor personale ale utilizatorilor.
Mark Zuckerberg a afirmat că noua funcție matrimonială nu vizează facilitarea întâlnirilor punctuale, ci vrea să îi ajute pe oameni să construiască relații durabile prin intermediul rețelei de socializare, relatează Reuters.
Astfel, utilizatorii vor putea crea „un profil pentru întâlniri”, diferit de profilul prezentat pe pagina lor de Facebook, şi că partenerii potenţiali vor fi recomandaţi pe baza datelor incluse în acel profil nou.
„Această funcţie vă va permite să vedeţi site-urile şi aplicaţiile care ne trimit informaţii atunci când le utilizaţi, să suprimaţi aceste informaţii de pe contul vostru şi să dezactivaţi capacitatea noastră de a le stoca pe viitor„, au precizat reprezentanţii Facebook.
„Dacă vă ştergeţi istoricul sau utilizaţi noul parametru, noi vom suprima informaţiile de identificare aşa încât istoricul site-urilor şi aplicaţiilor pe care le-aţi utilizat nu va fi asociat contului vostru„, au mai explicat ei.