Declarată oficial zi de sărbătoare națională, 19 februarie a fost și data de lansare a evenimentului #BrancusiheARTbeat din București, care reunește 19 lucrări de artă care aparțin atât noii generații de tineri artiști, cât și artiștilor consacrați, cu scopul de a-i aduce un tribut artistului geniu.
Partener oficial al proiectului ArtwalkstreetRomania inițiat de Irina Calota, brandul Malvensky, fondat de către Malvina Cservenschi, prezintă expoziția #BrancusiheARTbeat, alăturându-se astfel companiilor care contribuie social responsabil la dezvoltarea comunității din care fac parte și susțin într-un mod autentic talentul și performanță la cel mai înalt nivel. Expoziția #BrancusiheARTbeat face parte din proiectul Malvensky Art și marchează a 7-a ediție a evenimentelor care celebrează opera celui mai cunoscut și apreciat artist român, sculptorul Constantin Brâncuși.
Cele trei tratamente estetice ale momentului. Profesioniștii răspund
Printre artiștii participanți la expozitie se numară: Ionela Apetrii, Mădălina Avasilcăi, Ion Bolocan, Laura Greaca, Livia Greaca, Daniela Făiniș, Dan Marincovici, Alexandru Marinete, Felix Aftene, Vladlen Babcinetchi, Ana-Maria Negară, Cristian Ungureanu, Renata Kristof (by Cufir).
Ce spunea Carlas Dreams despre Volodimir Zelenski, imediat după ce fusese ales Președintele Ucrainei
„Ceea ce creăm este autentic, tradițional, etern. Fiecare piesă vorbește din inimă și se adresează amprentei emoționale a oamenilor, devenind un obiect prețios pe care aceștia îl apreciază pentru semnificația sa personală. Ceea ce ne definește sunt pasiunea, eleganța și valorizarea fiecărei emoții umane, fiecare piesă devenind astfel o moștenire, un talisman ce poate fi transferat generației următoare. Prin proiectul nostru aduc laolaltă două lumi la fel de fascinante: cea a bijuteriilor și cea a artei, care se regăsesc unite într-o expresie perfectă a creativității și viziunii”, – Malvina Cservenschi, fondator și designer al brandului.
Ultima modificare martie 2, 2022 7:42 pm