Declarată oficial zi de sărbătoare națională, 19 februarie a fost și data de lansare a evenimentului #BrancusiheARTbeat din București, care reunește 19 lucrări de artă care aparțin atât noii generații de tineri artiști, cât și artiștilor consacrați, cu scopul de a-i aduce un tribut artistului geniu.
Partener oficial al proiectului ArtwalkstreetRomania inițiat de Irina Calota, brandul Malvensky, fondat de către Malvina Cservenschi, prezintă expoziția #BrancusiheARTbeat, alăturându-se astfel companiilor care contribuie social responsabil la dezvoltarea comunității din care fac parte și susțin într-un mod autentic talentul și performanță la cel mai înalt nivel. Expoziția #BrancusiheARTbeat face parte din proiectul Malvensky Art și marchează a 7-a ediție a evenimentelor care celebrează opera celui mai cunoscut și apreciat artist român, sculptorul Constantin Brâncuși.
Printre artiștii participanți la expozitie se numară: Ionela Apetrii, Mădălina Avasilcăi, Ion Bolocan, Laura Greaca, Livia Greaca, Daniela Făiniș, Dan Marincovici, Alexandru Marinete, Felix Aftene, Vladlen Babcinetchi, Ana-Maria Negară, Cristian Ungureanu, Renata Kristof (by Cufir).
„Ceea ce creăm este autentic, tradițional, etern. Fiecare piesă vorbește din inimă și se adresează amprentei emoționale a oamenilor, devenind un obiect prețios pe care aceștia îl apreciază pentru semnificația sa personală. Ceea ce ne definește sunt pasiunea, eleganța și valorizarea fiecărei emoții umane, fiecare piesă devenind astfel o moștenire, un talisman ce poate fi transferat generației următoare. Prin proiectul nostru aduc laolaltă două lumi la fel de fascinante: cea a bijuteriilor și cea a artei, care se regăsesc unite într-o expresie perfectă a creativității și viziunii”, – Malvina Cservenschi, fondator și designer al brandului.