Dacă nu ne putem lăuda cu un loc în top 10 al câştigătorilor de la Eurovision, măcar putem spune că am făcut un show de senzaţie şi am fost destul de populari, în întreaga lume.
A fost criticat în numeroase rânduri – ba pentru vocea forţată şi bizară, ba pentru costumaţia aleasă pentru spectacol şi chiar show-ul cu totul. Chiar şi aşa, am reuşit să ieşim din anonimat, iar asta o arată chiar numărul de vizualizări ale filmelor din semifinale, apărute la scurt timp după ce artiştii au cântat.
Piesa câştigătoare, Only Teardrops, cântată de Emmelie de Forest a reuşit să strângă în semifinală aproape 750.000 de vizualizări, în timp ce melodia cântată de concurentul roman, Cezar Ouatu – It’s My Life – a adunat peste un milion.
Nici piesele de pe locurile 2 şi 3 din finală nu au mers atât de bine în semifinale: cea a Azerbaidjanului a strâns aproape 370.000 de vizualizări, iar cea a Ucrainei 306.000, mult sub succesul României.