New Orleans Saints este echipa câştigătoare la Super Bowl 2010, dar nu este singura învingătoare a competiţiei. Ca în fiecare an, reclamele au fost la loc de cinste.Coca Cola, Dockers, Mars sau Doritos nu au ratat nici de această dată ediţia Super Bowl care a adus o prezenţă impresionantă din partea producătorilor auto, serios afectaţi de criza financiară anul trecut. Astfel, şi Hyundai, Audi, Volkswagen, Honda sau Kia au produs " în forţă" spoturi publicitare pentru Finala Ligii Profesioniste de Fotbal American (NFL), cu scopul de a-şi relansa vânzările scăzute. În aproximativ trei - patru ore au putut fi urmărite peste 30 de reclame ale celor mai cunoscute branduri americane, care au mizat în acest an pe veveriţe, castori şi girafe, dar şi pe succesul domnişoarelor frumoase sau al vedetelor populare. Iată care au fost cele mai originale, haioase şi emoţionante reclame în clasamentul de mai jos realizat de Unica.ro! 1. Reclama AudiCel mai apreciat spot, poate şi datorită mesajului altruist pe care îl transmite, este realizat de Audi. Într-un viitor în care oamenii trăiesc 100% ecologic, o "infracţiune" de încălcare a principiilor eco te condamnă la pedeapsă grea. Bineînţeles, Audi susţine tehnologia eco aşa că doar ea are prioritate la trecere... poate şi pe piaţă. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Wq58zS4_jvM&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Wq58zS4_jvM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>2. Reclama Careerbuilder.com O reclamă originală şi un casual friday atipic propuse de Careerbuilder.com. Nimic ciudat până aici, dacă ţinuta nu ar însemna să porţi doar lenjerie intimă. Pentru cei care se conformează politicii absurde a companiei, pentru cei care suportă cel mai stresant şef sau cei mai ciudaţi colegi, Careerbuilder are un sfat: "Începe să construieşti". <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/d1FxwagDP8A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/d1FxwagDP8A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> 3. Reclama Motorola Pe locul trei, Motorola propune o apariţie fermecătoare şi o reclamă amuzantă cu Megan Fox. Chiar dacă se află în baia ei, frumoasa actriţă nu ezită să facă victime, la propriu, printre admiratori. Folosind noul model Motoroi - al treilea smartphone bazat pe sistemul de operare open-source Android al Google - Megan Fox îşi postează fotografia pe profilul Twitter, ceea ce alertează toţi prietenii din reţea. Nimic deosebit până acum, doar că Megan apare pe jumătate goală în imagine... <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qffDaLmDinw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qffDaLmDinw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> 4. Reclama Bud Light II Se pare că berea a priit celor care şi-au văzut echipa favorită înfrântă. Bud Light revine în top cu o altă reclamă la fel de reuşită, chiar dacă se "impune" şi în Cluburile de lectură. De altfel, nici domnişoarele pasionate de lectură nu au renunţat foarte greu la pasiunea lor. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LgZ-8hNY0go&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LgZ-8hNY0go&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> 5. Reclama GoogleSpotul Google a fost simplu, minimalist şi ordonat, exact ca un motor de căutare. Pentru că Google face viaţa mai uşoară, este sloganul Google.<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/t5UXXvoMIDg&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/t5UXXvoMIDg&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> 6. Reclama Bud Light IIBud Light propune o parodie drăguţă pentru popularul serial TV american "Lost". Dacă în film toţi pasagerii unui zbor ghinionist se prăbuşesc pe o insulă de unde încearcă în zadar să plece, Bud Light promite să le facă şederea mai plăcută.În cazul acesta, cine nu ar sta cu o ladă imensă de bere pe o insulă pustie?<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/pt3GsTPgSGo&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/pt3GsTPgSGo&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> 7. Reclama Coca ColaRămânem în lumea virtuală cu un spot care este însă mai aproape de realitate. Pentru celebrul personaj Mr. Burns, din desenul animat "The Simpsons", scenariul este destul de urât. Miliardarul pierde toată averea, iar Springfield aproape că dispare. De fapt, nu este aşa o dramă. Într-o lume locuită de "generaţia" Simpsons, reclama arata că, în ciuda acestor eşecuri, în viaţă există şi alte valori importante. Trei dintre ele sunt, evident, The Simpsons, Coca Cola şi Super Bowl. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/syvu-DB6trA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/syvu-DB6trA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> 8. Reclama HyundaiViteză, performanţă... rezistenţă. Despre noul model Hyundai este vorba, dar descrierea i se potriveşte perfect jucătorului de fotbal Bret Favre, distins cu un trofeu Super Bowl MVP (Most Valuable Player) în 2020. Mai bătrân cu 10 ani decât adversarii săi, jucătorul profesionist al echipei Minnesota Vikings reuşeşte totuşi să îi învingă. Reclama nu duce lipsă de umor, sportivul simulând dramatic o posibilă retragere din carieră. Dar se gândeşte că ar mai putea câştiga un trofeu, având în vedere cât de slabi sunt concurenţii. Probabil că aceeaşi strategie aplică şi producătorii Hyundai. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KqAWv2wCW8I&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KqAWv2wCW8I&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> 9. Reclama FLO Qualcomm O reclamă mai puţin apreciată de către femei, cu precădere de cele a căror pasiune fotbalul corespunde shopping-ului, trustul american FLO Qualcomm vine totuşi cu o soluţie pentru a rezolva această problemă în cuplu. Aşadar, pentru cei care sunt nevoiţi să îşi însoţească partenera la sesiunile îndelungi de cumpărături, divizia TV a companiei a lansat un gadget care furnizează servicii de telefonie mobilă TV, astfel cât timp se probează rochiile, el poate să urmărească meciul Super Bowl. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/09-M-S7Og0o&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/09-M-S7Og0o&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> 10. Reclama "The late night Show" "Adversari" la posturi concurente de televiziune, unde îşi dispută seară de seară audienţa, trei dintre cei mai populari moderatori de show-uri din America, s-au "împrietenit" în timpul meciului Super Bowl. Şi cum altfel, decât urmărind împreună marea finală? În caz că nu i-ai văzut încă pe Jay Leno, Oprah Winfrey şi David Letterman în formulă completă, moderatorii apar într-un spot publicitar pentru "The late night Show" al colegului lor, Letterman. Doar că Jay Leno, fanul echipei Colts nu este prea bucuros de petrecere. Are şi motive. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6L-dGdrCJYk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6L-dGdrCJYk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> Votează reclama ta favorită în sondajul de mai jos!Foto: Mediafax