Înalt de peste 16 metri, de culoare negru spre maro şi cu aromă de ciocolată, bradul unor cofetari din Paris a uimit întreaga lume, când a fost dezvăluit anul trecut de către Patrick Roger, iniţiatorul acestei idei îndrăzneţe.
Realizat pentru o campanie de caritate, pentru construirea bradului de cicolată a fost nevoie de o lună de zile, de imaginaţie şi de sfaturile unui arhitect. Echivalentul a aproximativ 100 de mii de ciocolate standard, bradul dulce a fost în 2010 vedeta atracţiilor de Crăciun.
Banii strânşi de pe urma vânzării imaginii bradului de ciocolată au fost folosiţi într-o campanie de luptă împotriva afecţiunilor neuro-musculare.
Susţinătorii GreenPeace au avut o idee la fel de interesantă, atunci când si-au pus problema cu ce vor decora pomul astfle încât să nu consume multă electricitate.
Tot în Paris, anul trecut au putut fi admiraţi mai mulţi brazi realizaţi din sticle de plastic, în centrul Capitalei, iar cumpărătorii care au contribuit la salvarea Planetei au plătit 69 de euro pentru un brad.