Facekini în loc de bikini, bijuterii cu păsări vii înăuntru, pantaloni cu păr pe picioare şi aparate dentare false, iată doar câteva dintre trendurile ciudate din modă de anul acesta. De la idei trăsnite, la pragmatism transformat în fashion statement, iată care sunt cele mai ciudate accesorii şi articole vestimentare din lume. Ai purta aşa ceva?
Facekini în loc de bikini
Vremea când femeile alegeau să fie cât mai dezbrăcate la plajă în bikini sexy se pare că a trecut.
Mai nou, trendul este să vii la plajă şi chiar să mergi pe stradă îmbrăcată cu un „facekini”, un fel de mască de ski din material textil colorat, menită să te protejeze de radiaţiile solare nocive.
În plus, chinezoaicele, care sunt înnebunite după facekini încă din 2005, când accesoriul vestimentar bizar s-a lansat pe coasta Chinei de Est, spun că este eficient şi împotriva ciupiturilor de insecte şi a urticariei de la meduze.
„Swants”, pantaloni tricotaţi făcuţi din pulovere
Dacă vrei să-ţi baţi joc de un prieten, sau ai pe cineva drag care a aderat la stilul vestimentar al hipsterilor, iată ultima modă: Swants (vine de la sweater pants, pantaloni din pulovăr).
Tot ce trebuie să faci pentru a-ţi transforma un pulovăr clasic într-o pereche de pantaloni …confortabili şi groşi este să urmezi instrucţiunile din acest videoclip.
Aparat dentar fals
Pe vremea mea, aparatul dentar era un motiv de ruşine, de durere şi de teamă că vei fi privit ciudat de prieteni, colegi şi lumea de pe stradă.
Se pare că acele vremuri s-au dus şi acum este atât de la modă, încât a devenit un fashion statement.
Cu alte cuvinte, în anumite ţări, aparatul dentar cu „brackets” (sârme şi plăcuţe metalice sau colorate lipite pe dinţi) a ajuns să fie purtat de frumuseţe.
Există şi o explicaţie sociologică pentru acest trend ciudat din Indonezia, China şi Thailanda: aparatele dentare sunt semn de bogăţie. Fiind foarte scumpe, aparatele dentare adevărate sunt purtate doar de copiii şi tinerii bogaţi. Prin urmare, versiunile „de jucărie”, sunt o alternativă mai ieftină pentru a câştiga popularitate.