O femeie din Statele Unite a vrut să profite de reduceri cumpărându-și o haină (un palton) pentru sezonul rece.
Kelly Kinkel și-a cumpărat un palton de pe un site american. Un curier i-a adus femeii pachetul cu haina direct la ușă.
Nu era prima oară când comanda ceva online. Era destul de familiarizată cu procedura. Însă, această comanda s-a dovedit a fi diferită față de altele. Kelly și-a descris experiența pe Facebook.
“Tocmai am avut cea mai bună experiență cu un departament de Relații Clienți.
Acum câteva săptămâni mi-am comandat un palton. Când am primit pachetul, am putut să văd prin ambalaj că materialul din care este făcută haina nu va rezista mult din cauza celor doi câini pe care îi avem. Anumite materiale și părul aspru de câine, pur și simplu nu merg împreună.
Am sunat la Relații Clienți și am întrebat cum pot returna haina pe care nici măcar nu o scosesem din ambalaj și cum pot să-mi primesc banii înapoi. Am vorbit cu un bărbat foarte drăguț pe nume Patrick, care mi-a spus că îmi voi primii banii înapoi imediat.
Am întrebat din nou, cum fac să returnez haina și el mi-a spus:
– Vă rog să nu trimiteți haina înapoi. Poate cunoașteți pe cineva care are nevoie de o haină groasă sau poate vreți să o donați unei organizații caritabile.
Am crezut că glumește.
Mi-a luat câteva secunde până am realizat că vorbește serios și am izbucnit în lacrimi.
Nu știu alte firme care să facă asta. După asta am devenit fana lor pe viață.
Lumea are nevoie de mai multă dragoste. Firme seriose. Etici oneste.”