O campanie social media de succes şi un indiciu clar despre cum va arăta viitorul marketingului. Campania Old Spice, desfăşurată online a fost de proporţii şi a integrat perfect toate...... instrumentele social media: Twitter, Youtube, popularul Answers de la Yahoo, Facebook şi desigur suportul constant al bloggerilor care au scris despre campanie. Dar ce a fost diferit faţă de alte campaniiÎn primul rând modul de interacţiune şi un personaj mai mult decât carismatic. Toţi cei care răspundeau provocărilor, întrebărilor sau chiar şi celor mai simple replici ale lui "The Old Spice Guy" deveneau parte din lumea creată de acesta. Interactivitatea şi caracterul viral al campaniei a crescut popularitatea brandului, dar nu şi a vânzărilor, din păcate.Campania a început în luna februarie, printr-un video postat pe Youtube, iar totul a fost construit în jurul sloganului "The Man Your Man Could Smell Like." Şi nu numai din acest slogan ne dăm seamă că această campanie se adresează femeilor, ci şi privind personajul pe care l-au ales. Un tip cool şi arogant, seducător, extrem de sexy şi conştient de propriile calităţi: Isaiah Mustafa - The Most Interesting Man in the World 2.0. Primul video a făcut peste 19 milioane de vizualizări pe Youtube şi pe platformele pe care a mai fost postat. <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/owGykVbfgUE&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/owGykVbfgUE&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>De ce a avut campania succes? Pentru că a vorbit direct cu publicul săuAu creat conţinut specific în timp real, ca feedback la ceea ce se petrecea pe site-urile de socializare pe care interacţionau cu publicul. Un astfel de exemplu este cel în care The Old Spice Man a apărut într-un video pe Youtube în care o cerea de soţie din partea unui follower de-a lui de pe Twitter pe iubita acestuia. Câteva ore mai târziu a venit şi răspunul acesteia, tot pe Twitter. Credeţi că ar fi putut refuza?! <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_-fLV28SkZ8&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_-fLV28SkZ8&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object> Şi tot de acest gen de surprize au avut parte toţi fanii campaniei care s-au implicat activ şi frecvent în discuţiile cu frumosul Spice Man: răspunsuri personalizate pe Twitter şi Facebook, răspunsuri video dar şi răspunsuri la comentariile primite şi implicarea unor personaje cunoscute din online şi a câtorva vedete populare pentru publicul sau. Citeşte mai departe cine este The Old Spice Man!Cine e The Old Spice Man? Isaiah Mustafa e un actor care speră să ajungă cunoscut. Şi chiar el recunoaşte acest lucru în penultimul filmuleţ care face parte din campanie şi în care îi explică fiicei sale cum până de curând era doar un actor de care nu a auzit nimeni. Dar şi-a câştigat doza de popularitate şi nici nu avea cum să treacă neobservat. Sexy, tânăr şi incapabil să rămână îmbrăcat. <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nFDqvKtPgZo&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nFDqvKtPgZo&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>Isaiah s-a născut pe 11 Februarie 1974 şi după ce a încercat fără prea mare succes să îşi facă o carieră ca fotbalist şi-a îndreptat în cele din urmă atenţia spre actorie, iar mai nou a semnat cu postul de televiziune NBC. Campania a reuşit să dea naştere unui personaj pe care oamenii, în special femeile l-au plăcut şi o experienţă pe care mulţi şi-au dorit să o încerce. Accesează galeria foto de mai jos pentru a vedea mai multe imagini cu Isaiah Mustafa.