Rosie Huntington-Whiteley este imaginea noului parfum Burberry Body
Senzualitate si rafinament sunt cele doua dimensiuni ale campaniei publicitare concepute pentru lansarea noului parfum Burberry Body. Intregul univers creat in jurul parfumului este desavarsit de imaginea modelului si actritei britanice Rosie Huntington-Whiteley, protagonista filmului ”Transformers: Dark of the Moon.
Conceptul campaniei a fost gandit de catre Christopher Bailey, directorul de creatie al companiei Burberry, iar imaginile au fost realizate de fotograful peruan Mario Testino. In prima imagine data publicitatii, Rosie Huntington-Whiteley poarta doar un trenci Burberry.
Dupa cum a afirmat si Christopher Bailey ”Rosie, asemenea unui sublim trandafir britanic senzual, reprezinta perfectiunea spiritului Burberry. Ea inspira cu cea mai mare modestie acest echilibru perfect al senzualitatii si increderii. Cum Burberry face parte din istoria ei, i s-a parut mai mult decat natural sa devina prima imagine a lui Burberry Body” astfel ca ”stilul ei natural si frumusetea sa au facut-o unica alegere pentru prima campanie Burberry Body”.
Cariera lui Rosie este strans legata de colaborarile sale cu Burberry, actrita aparand in campaniile pentru linia de imbracaminte si accesorii in sezoanele de toamna-iarna 2008/2009 si 2010. Modelul britanic reia acum colaborarea, acceptand sa devina prima imagine a noului parfum al brandului, marturisind ca ”este o onoare pentru mine sa pot lucra din nou pentru Burberry. Este brandul care practic m-a lansat pe piata mondiala a modellingului. Iar acum, sa fiu rugata sa fiu primul Burberry Body, e un compliment absolut covarsitor”.
Burberry Body se anunta a fi cea mai incitanta lansare pe care compania Burberry a imaginat-o pana acum, ea reunind ceva din spiritul senzual si provocator al brandului. Parfumul doreste sa surprinda toata modernitatea si mosternirea pe care o reprezinta astazi aceasta marca britanica.