O tânără româncă a ajuns să fie mentor la „The Fashion Hero”, una dintre cele mai prestigioase emisiuni de modelling din Statele Unite ale Americii.
Ruxandra Chiș este o bloggeriță din Cluj-Napoca pasionată de fashion, travel și mașini. De curând a fost contactată de realizatorii emisiunii „The Fashion Hero” pentru a participa la acest show, însă nu din postura de concurentă, ci din cea de mentor.
„Am aflat de acest show în momentul în care am fost contactată de către producatori pentru a participa ca și mentor pentru Sezonul 2. În acel moment am început să mă informez serios despre acest show și să urmăresc Sezonul 1 care tocmai fusese finalizat și se difuza în peste 160 de țări și online pe Amazon Prime. Mi s-a părut extraordinar ceea ce vor ei să transmită prin acest show și cel mai mult m-a impresionat de unde a pornit”, a povestit Ruxandra pentru UNICA.
„The Fashion Hero”, o mișcare universală
Despre începuturile acestei emisiunii ne-a vorbit tot Ruxandra, care este foarte impresionată și pasionată de show.
„Producătorul emisiunii este Caroline Bernier, o femeie care a lucrat în industia modei cu branduri ca Victoria’s Secret, Guess etc., pentru 25 de ani, timp în care a văzut ce pot face stereotipurile din lumea modei și cum modelele ajung să își pună în pericol sănătatea pentru a rămâne în standardele impuse de acest business. Ulterior ea a decis să producă acest show, să creeze practic o mișcare universală, să atragă atenția asupra acestor aspecte și să înlăture aceste bariere și să ne facă să vedem frumusețea în diversitate”, a explicat bloggerița.
Potrivit Ruxandrei, show-ul „vrea să dea ocazia persoanelor obișnuite să devină modele internaționale, indiferent de înălțime sau greutate, de culoarea pielii sau naționalitate”.
Totuși, pentru a putea participa, fetele care vor să se înscrie la emisiune trebuie să aibă peste 16 ani.
„Momentan se fac înscrierile pentru Sezonul 2, ceea ce înseamnă că orice persoană care și-a dorit dintotdeauna să fie model se poate înscrie acum pe www.thefashionhero.com”, a subliniat ea.
Cum se desfășoară „The Fashion Hero”
„Sunt 40 de concurenți din toate colțurile lumii și sunt 4 designeri care în final aleg un concurent care va deveni imaginea brandului lui. De asemenea în Sezonul 2 vor fi și 40 de influenceri ce vor fi mentori pentru concurenții care vor trece prin diferite probe pe parcursul show-ului. Eu voi fi unul dintre cei 40 de influenceri și singura din România”, a arătat Ruxandra Chiș.
Cine este Ruxandra Chiș
Ruxandra și-a început „cariera” pe social media postând diferite filmulețe pe Youtube, ce conțineau review-uri la mașini din perspectiva unei fete și după câteva luni și-a deschis și un blog.
Îi place să călătoarească și asta se poate vedea și pe pagina ei de Instagram, unde postează multe fotografii din diferite colțuri ale lumii.
„Sunt o persoană mereu veselă și cu zâmbetul pe buze, iubesc să citesc și să scriu și de aceea am decis să renunț la cariera într-o multinațională pentru a-mi urma visul de a deveni un global influencer”, se descrie Ruxandra.
„Prin ceea ce fac vreau să inspir femeile să se focuseze pe atuurile pe care le au și să le pună în valoare și să își găsească stilul potrivit pentru ele, care să le facă să se simtă bine în pielea lor”, a subliniat bloggerița.
Tânăra din Cluj ne-a spus și ce anume a făcut-o să accepte propunerea organizatorilor „The Fashion Hero”: „Cu social media unde totul este perfect cred că omul de rând ajunge să simtă o presiune și nevoia de a concura cu ce vede acolo și astfel apare un sentiment de lipsă de încredere în sine. De asemenea am auzit de multe cazuri de depresie care ar avea legătură cu perfecțiunea creată de media, iar acest show tv încearcă să redea oamenilor încrederea în sine și să te facă să vezi perfecțiunea în micile imperfecțiuni pe care toți le avem. Cel mai mult m-a atras la acest show cum vedeam cu ochii mei cum de la un episod la altul, concurenții care la început se simțeau complexați de corpul lor, efectiv străluceau și parcă erau alți oameni. E incredibil cum cuvintele de încurajare, cum o haină care ți se potrivește și cum privind poveștile altora ajungi să apreciezi ce ai”.
Totodată, ea spune că iubește acest show pentru că „aduce un vibe pozitiv și ne face să realizăm că trebuie să ne iubim așa cum suntem și să fim fericiți cu noi înșine”.
Ruxandra are o experiență personală legată de rolul de mentor.
„Încă de mică îmi plăcea să pozez și visam să fiu model, însă visul mi-a fost spulberat deoarece nu aveam înălțimea necesară. De aceea acest show înseamnă foarte mult pentru mine pentru că pot să înțeleg cât de dureros și frustrant poate fi să îți dorești un lucru din tot sufletul dar să fii dat la o parte că tu nu te potrivești. Ulterior am descoperit pasiunea pentru blogging așa că … here I am”, ne-a mai povestit bloggerița.
Rolul Ruxandrei Chiș în emisiunea de fashion
Românca va fi mentorul unui anumit concurent, pe care va trebui să îl ghideze pe parcursul emisiunii.
„În mare fiecare influencer va fi mentor pentru un anumit concurent. Ceea ce va trebui să fac mai exact va fi să îl încurajez și să îl sfătuiesc pe concurentul pe care îl voi îndruma, astfel încât să treacă cu success peste toate probele și să ajungă în finală”, ne-a explicat ea.
„The Fashion Hero”, și în România
Ruxandra se declară convinsă că această emisiune va apărea în curând și în România. De ce? Pentru că este „un show pentru toată lumea, un show fără bariere, un show cu participanți de peste tot în lume și sunt convinsă că ar prinde și la noi și lumea le-ar urmări cu interes”.
Mai mult, ea ne-a dezvăluit că deja a vorbit cu producătorii emisiunii despre acest aspect și „este doar o chestiune de timp până când acest show se va difuza și pe un canal de televiziune din România”.