Dincolo de brandul care intelege si satisface cel mai bine nevoile femeilor de pretutindeni in ceea ce priveste produsele, serviciile si sentimentul implinirii personale, Avon este o companie implicata activ in campanii sociale, un militant global devotat pentru sanatatea si bunastarea femeilor. Astazi, 21 iulie, in candrul unui eveniment dedicat campaniei pentru sanatatea sanilor, fiecare dintre cei prezenti a facut o promisiune.
Avon si campania pentru sanatatea sanilor
Dincolo de brandul care intelege si satisface cel mai bine nevoile femeilor de pretutindeni in ceea ce priveste produsele, serviciile si sentimentul implinirii personale, Avon este o companie implicata activ in campanii sociale, un militant global devotat pentru sanatatea si bunastarea femeilor. Astazi, 21 iulie, in candrul unui eveniment dedicat campaniei pentru sanatatea sanilor, fiecare dintre cei prezenti a facut o promisiune.
Avon Cosmetics Romania a initiat campania Impotriva cancerului la san in 2002. De atunci, prin implicarea reprezentantilor Avon si a sustinatorilor campaniei, au fost facute donatii de aparatura la mai multe spilale din Bucuresti si din tara.
Campania pentru sanatatea sanilor are insa si un alt obiectiv in afara de dotarea centrelor cu aparatura – acela de a convinge cat mai multe femei sa mearga in mod regulat la control si sa se autoexamineze. Pentru ca diagnosticarea in faza incipienta duce la o vindecare in proportie de 94%.
Demersului Avon Cosmetics Romania li s-au alaturat de-a lungul timpului femei precum Andreea Raicu, Beatrice Rancea, Crina Matei, Andreea Marin-Banica sau Iuliana Tudor. Anul acesta, mesajul campaniei va fi transmis si de barbati, care prin implicarea lor sa dovedeasca persoanelor dragi, dar si tuturor femeilor din Romania afectate de cancerul la san ca sunt alaturi de ele si militeaza pentru sanatatea lor.
Maria Dinulescu, Cornel Ilie (Vunk), Denisa Mihai, Crina Matei
Te poti implica si tu in campanie, prin achizitionarea unuia dintre produsele roz. Profitul obtinut din vanzarea acestor produse intra integral in fondul destinat campaniei.
Si, nu in ultimul rand, implica-te printr-o promisiune facuta tie insati: promite sa mergi la control!