(P) Ce poţi face mai repede şi mai bine în PR

.

Dacă ţi se pare că majoritatea specialiştilor în PR şi Marketing pe care îi cunoşti sunt femei, nu esti singura persoană.
Institutul de Relatii Publice din SUA spune acelasi lucru. Si, potrivit unor studii, procentul prezentei femeilor in acest domeniu era de 70% in 2011, fata de 20% in 1987. Si procentul pare sa fie in crestere daca ne uitam ca si in facultatile de profil majoritatea studentilor sunt femei.

Asadar, daca visezi sa fii printre cele care detin functiile de conducere, iau deciziile si traseaza liniile pentru principalele campanii ale anului, trebuie sa fii, in primul rand, un comunicator excelent. Si toata lumea stie ca un prieten fidel al specialistilor in Relatii Publice este … comunicatul de presa.

Poate ca ati auzit ca un PR are in agenda sa zeci de numere de telefon ale jurnalistilor. De ce? Zona de relatii cu presa este probabil cea mai importanta in activitatea specialistului PR. Realizata coresc, poate asigura vizibilitate in publicatiile care au ca target exact categoria de oameni la care vrei sa ajunga mesajul tau.

Pentru a completa si a facilita diseminarea mesajelor catre public, exista platforme de distributie online a comunicatelor de presa,  in Romania cea mai populara fiind www.comunicatedepresa.ro. Aceste platforme sunt pentru un PR un fel de asistent. Doar ca mai ieftin si mai eficient decat daca ai plati un incepator.

Aici poti vedea tot ce face concurenta, dar te si poti informa despre ce se intampla in alte domenii si iti poti construi noi strategii.

Mai mult, unele dintre aceste platforme, cum ar fi www.comunicatedepresa.ro, iti pun la dispozitie specialisti SEO care te ajuta ca mesajul tau sa iasa printre primele la cautarile de pe Internet care te intereseaza. Ca sa nu mai vorbim ca mesajul tau va ajunge instant la zeci de redactii, sute de jurnalisti, precum si catre abonatii la newsletter si RSS care aleg domeniile de care sunt interesati.

Iar daca vrei sa te canalizezi pe un anumit segment de public si sa extinzi vizibilitatea in zona respectiva, atunci poti alege dintre multele siteuri cu care au parteneriat, astfel ca mesajul tau ajunge direct la tinta.

Pe astfel de platforme poti avea arhiva ta personala cu toate comunicatele pe care le-ai trimis de-a lungul timpului, asa ca vei evita situatiile neplacute de a folosi titluri similare sau de a repeta intr-o campanie elemente esentiale dintr-o alta.

Asadar, poti cauta instrumentele online care te ajuta sa faci mai rapid multe dintre lucrurile care iti consuma timp, multe sunt facute pentru tine, iar tu te poti concentra pe alte parti ale comunicarii, astfel incat totul sa fie perfect si gata la timp. Poate fi cheia succesului tau.

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton