Poşta Română, un brand fără moarte

.

Dacă n-aveai clasor cu timbre, pe vremuri, erai exclus de o foarte importantă parte a vieţii sociale.

Ce te făceai când venea vorba de schimburi?!

Să negociezi timbre ca să-ţi completezi …
Dacă n-aveai clasor cu timbre, pe vremuri, erai exclus de o foarte importantă parte a vieţii sociale.

Ce te făceai când venea vorba de schimburi?!

Să negociezi timbre ca să-ţi completezi o colecţie sau să obţii un foarte valoros timbru neştampilat putea să te pregătească temeinic pentru o viitoare carieră de director comercial.

Cât despre instituţia care le oferea, adică Poşta Română, cu toţii aveam pentru ea un respect religios.

Tantiile de la ghişeu trebuie că făceau o treabă foarte importantă, din moment ce era atât de mare coada, iar ele păreau veşnic nervoase.

În lipsa internetului si a SMS-urilor, toate felicitările erau de carton, cu un timbru frumos în dreapta sus, pe care te străduiai cu atâta grijă să-l dezlipeşti fără să-l distrugi…

PE ACELAȘI SUBIECT
    
Vedete din Romania Vedete internationale