Nina Sava este manager pentru unul dintre magazinele H&M din România. Am vrut să aflăm care este traseul pe care orice femeie ambiţioasă
ar trebui să îl urmeze pentru a ajunge să lucreze pentru unul dintre cele mai mari şi mai cunoscute branduri din lume şi am descoperit că pe lângă pasiunea pentru modă, mai e nevoie de ceva …de pasiune pentru oamenii alături de care faci echipă!
Cum este să fii Store Manager pentru unul dintre cele mai mari branduri de haine din lume?
Pot spune că sunt foarte bucuroasă că lucrez la H&M, nu doar pentru că este un brand mondial de notorietate ci şi pentru faptul că firma noastră investeşte foarte mult în oameni şi îi sprijină să se dezvolte profesional. În plus, sunt foarte mândră că fac parte din prima echipa de Store Manageri din România.
Ce face un manager de magazin H&M?
Nicio zi nu seamănă cu cealaltă. La H&M e imposibil să te plictiseşti. Fiecare zi e specială prin prisma provocărilor apărute, dar şi datorită faptului că o mare parte din timp îl petrec în magazin, împărtăşind din cunoştinţele mele cu ceilalţi membri ai echipei şi oferind o experienţă plăcută clienţilor noştri. Dar cel mai important lucru este că avem parte de foarte multe momente plăcute împreună. Acest post presupune creativitate, iniţiativă, gândire strategică şi dorinţa de a-ţi atinge obiectivele, motivându-ţi în acelaşi timp echipa.
Când ai intrat prima data într-un magazin H&M şi care a fost primul lucru cumpărat?
În 2008 în Londra. Eram în vacanţă şi între 2 zboruri încercam să profit de cele 4 ore pe care le aveam la dispoziţie să vizitez oraşul. M-a atras o rochie casual, din vitrină, feminină dar şi confortabilă şi foarte modernă. Când am vazut şi preţul nu m-am putut abţine şi am intrat imediat în magazin să cumpăr rochia deşi prietenii mei îmi reaminteau că scopul era să vizităm oraşul, nu să facem shopping. Trebuie să fii pasionată de modă că să ajungi să lucrezi pentru o companie precum H&M?
Moda este un element foarte important pentru noi, având în vedere că lucrăm pentru un retailer internaţional de modă. Însă este la fel de important să fii pasionat să lucrezi cu oamenii, pentru că ei reprezintă adevărată valoare a companiei şi fără ei H&M nu ar fi azi unul din cele mai mari branduri din lume.