Naţionalitate DaDa

.

Din 1991, când primul magazin apărea în strada Tache Ionescu nr. 1, Dada a legat două lumi: cea reală, a străzii, şi cea a filmului.

Totul a început de la costumul de film, atât de …
Din 1991, când primul magazin apărea în strada Tache Ionescu nr. 1, Dada a legat două lumi: cea reală, a străzii, şi cea a filmului.

Totul a început de la costumul de film, atât de familiar şi drag Oanei Păunescu, iniţiatoarea magazinelor Dada.

Primul magazin Dada, un melting-pot, un loc de întâlnire al actorilor, o răscruce unde puteai găsi nume şi firme care apăreau în „tranziţia” anilor 90 a devenit acum un punct de referinţă pentru toţi tinerii designeri din România.

În ultimii 5 ani Dada a devenit o prezenţă de succes la expoziţiile Prêt-a-Porter Paris, Pure Londra şi The Train New York.

Astfel, creaţiile celor doi designeri Edita Lupea şi Ioana Covalcic se găsesc în magazine selecte din Tokyo, Paris, Milano, Atena, New York sau Los Angeles.

Azi, magazinele Dada propun propriul brand: Naţionalitate DaDa, creaţie originală de haine şi genţi.

Cu un nou vocabular artistic, se depărtează de podiumul de prezentare şi creează pentru femei avantgarda, care adoră stilul informal.

Provocarea în lumea DADA porneşte de la imbinarea cu bun-gust şi stil dintre ” Magazinele DADA”, ” Restaurant &Showroom DADA” şi „Atelierele DADA”, un spaţiu artistic, care face ca nimic sa nu fie similar în atmosferă, decor şi servicii.

Brandul DADA păstrează amintirea instituţiei Fondului Plastic. Marca firmei este cunoscută pentru accesoriile unicat create.

De ce ai alege să-ţi cumperi o geanta DADA?

Motivele pentru care ai face această alegere: calitatea ireproşabilă a produsului, pentru că designul variat îţi permite să alegi modelul care ţi se potriveşte, pentru că sunt lucrate în ediţii limitate, pentru că poartă semnătura unui designer, iar riscul de a te întâlni cu alte persoane care poartă aceeaşi geantă este aproape inexistent.

Genţile fiiind lucrate manual în ediţii limitate, cu multe detalii, buzunare şi fermoare, şi ceva accesorii ataşate poate lua şi o zi întreagă, cea mai mare serie fiind de 100 de bucăţi.

Colecţia toamnă-iarnă îşi găseste inspiraţia în disco diva VIBE  şi filmele anilor 80, cultura pop a printurilor digitale  şi  detaliile Glam- Rock.

Negrul şi griul în combinaţii inedite sunt culorile vedetă ale sezonului cu accente de  galben, verde violet şi roşu.

Genţile în tonuri de maro substituie negrul şi pot adăuga note de lux ţinutei tale.

Pielea perforată şi animal printul, franjurii, denimul patinat şi rebrodat cu nasturi metalici sau strasuri, nubuck-ul, comics-urile copilăriei, accesoriile şi detaliile masive definesc propunerea HOT Dada pentru colectia genţi toamnă -iarnă 2009-2010.

Genţile Dada sunt multifuncţionale şi reuşesc să combine eleganţa, utilitatea şi fashion-ul.

Pentru acest sezon poţi opta pentru geanta poştaş aruncată peste umăr care îţi va oferi libertatea de mişcare, geanta din piele moale  imprimată  pentru cele care vor sa iasă din anonimat, sau  must have-ul sezonului, plicul supradimensionat, funcţional şi perfect pentru orice moment al zilei.

Femeia DaDa. Când o priveşti crezi că o cunoşti, dar realizezi că nu o vei putea domina niciodată şi că te vei îndrăgosti imediat de ea.

Sursa de inspiraţie rămâne Hollywood-ul şi lumea filmului de pretudindeni.

DaDa aduce in prim-plan femeia surprinzătoare ca o zi de toamnă caldă, nonconformistă şi originală, energică şi creativă, sigură de ceea ce îşi doreşte, aflată mereu în centrul atentiei, si pregătită să alunge norii prin pozitivismul pe care îl răspândeşte la fiecare pas cu stilul ei.

PE ACELAȘI SUBIECT
    
Vedete din Romania Vedete internationale