Numărul din noiembrie al revistei Unica aduce în prim plan poveştile de succes ale unor femei care au avut curaj.
Au riscat, s-au ambiţionat, iar astăzi se află în topurile celor mai bogaţi români. Conştiente că poveştile lor interesează şi dispuse să împărtăşească cu toată lumea acest lucru, doamnelor despre care vom discuta în continuare ni se prezintă fără rezerve.
Să vedem despre cine este vorba!
Maria Tudor – Zenith România
PROFIL: Expertă în domeniul comunicării, Maria Tudor este un model pentru cei care cred în performanţă. În 1995 a intrat în departamentul de comunicare al agenţiei Satchi&Satchi, schimbând total domeniul de activitate, şi s-a perfecţionat din ce în ce mai mult. În 2000, lansează compania Zenith Media, al cărei director executiv este în prezent.
PRINCIPIU: „Nu cred sau nu vreau să cred că există diferenţe între stilurile de a conduce între bărbaţi şi femei. Cred în educaţie, pregătire, talent şi stil personal. Indiferent de sex.”
Mariana Gheorghe – CEO Petrom
PROFIL: Succesul se bazează pe experienţă, iar Mariana Gheorghe îţi poate preda oricând o lecţie de business. CEO-ul Petrom ocupă locul 32 în topul Fortune al celor mai puternice 50 de femei de afaceri din lume şi este singurul manager din Europa de Sud-Est din acest clasament. A absolvit Facultatea de Relaţii Internaţionale (ASE, 1979), Facultatea de Drept (1989), dar şi Finanţe Corporatiste la London Business School (1995). Şi-a început cariera în cadrul Policolor, Chimica/Romferchim. A lucrat la Ministerul Finanţelor şi BERD.
PRINCIPIU: „Prezenţa în Topul Fortune mă onorează şi îmi dă încrederea că şi noi, ca ţară, putem primi recunoaşterea internaţională, indiferent că vorbim de participare într-un top de business sau de orice alt domeniu, fie el sportiv, artistic etc. Cred că România are potenţialul de a genera performeri, care ne pot reprezenta cu succes în condiţii de concurenţă internaţională. ”
Antoaneta Curteanu – CEO Unicredit Leasing Corporation
PROFIL: Antoaneta Curteanu crede că suntem atotputernici în a ne croi propria realitate. Tocmai de aceea este extreme de important cât de departe mergem atunci când ne fixăm obiectivele. Absolventă a cursurilor Graduate School of Banking din cadrul Louisiana State University, Antoaneta este liderul care a învăţat să aprecieze puterea echipei. Şi chiar a fost premiată pentru asta. La UniCredit a deţinut funcţia de director executiv al diviziei Corporate şi membru al Boardului UniCredit Romania. Este coautoarea cărţii „Factoringul în Comerţul Internaţional”.
PRINCIPIU: „Avem o energie extraordinară în mediul de afaceri. Dacă am pune toată energia asta împreună, spre câteva lucruri bune, spre câteva proiecte care ar putea să schimbe mediul economic, ar fi extraordinar! ”
Kinga Agnes Daradics – CEO MOL România
PROFIL: Kinga Daradics şi-a început cariera în Grupul MOL în 2003. Înainte de a fi numită la conducerea MOL România, Kinga Daradics a elaborat şi coordonat strategia la nivelul Grupului MOL în ceea ce priveşte cardurile de carburant, dezvoltând strategiile de vânzări aferente acestei divizii şi supervizând activităţile specifice pentru 11 ţări, printre care şi România. În 2003 Kinga a absolvit Universtitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca şi deţine o diplomă de Executive MBA obţinută în cadrul Universităţii Sheffield din Marea Britanie.
PRINCIPIU: „ Consider că o motivare adevărată vine din faptul că într-adevăr asculţi oamenii care sunt în jurul tău! ”
Mihaela Nicola – The Group
PROFIL: Profesionistă, elegantă, răbdătoare, Mihaela Nicola de la The Group este omul cu care doreşti şi trebuie să vorbeşti dacă vrei să afle lumea despre tine. Are un doctorat în relaţii publice, experienţă de peste 20 de ani în comunicare şi 16 în expertiză de management în companii de publicitate şi de relaţii publice; Alături de Zoltan Szigeti şi Bogdan Nicola, a înfiinţat, în 2005, The Group.
PRINCIPIU: „O femeie puternică este aceea care nu-şi abandonează visurile.”
Alexandra Gătej – CEO Maldon&Wat
PROFIL: Este expertă în piaţa bunurilor de larg consum din România, dar şi în cea din Balcani şi Republica Moldova. Rolul ei: să dezvolte şi să consilieze companii mari şi medii. Absolventă a Facultăţii de Cibernetică (ASE Bucureşti),
a ocupat o poziţie de top în cadrul Unilever, controlând operaţiunile din România, ţările balcanice şi Moldova; A fost preşedintele AmCham şi consilier prezidenţial.
PRINCIPIU: „Niciodată nu plec la drum gândindu-mă ce rău va fi, prefer să văd mereu partea bună.”
Ioana Filipescu – Managing Director Raiffeisen Investment
Ioana Filipescu preţuieşte mult seriozitatea, iniţiativa şi responsabilitatea şi îi răsplăteşte prin know-how pe cei ce vor să devină adevăraţi profesionişti. A urmat cursurile prestigioasei École Nationale dAministration – Paris. A fost director în cadrul KPMG, companie de audit, taxe şi consultanţă. Din 2004 este Managing Director la Raiffeisen Investment.
PRINCIPIU: „Mi se pare contraintuitiv să spui că poţi face excepţional mai multe lucruri deodată. Aş spune că e un «no-go».”
Citeşte mai multe pe pagina următoare
Page: 1 2