Precum brandurile Adidas si Xerox au intrat in limbajul usual sub forma de substantive, asa si biscuitele cu crema de cacao se numeste in prezent Eugenia. A aparut in anii ’60, la Timisoara, dar se …
Precum brandurile Adidas si Xerox au intrat in limbajul usual sub forma de substantive, asa si biscuitele cu crema de cacao se numeste in prezent Eugenia. A aparut in anii ’60, la Timisoara, dar se producea de majoritatea companiilor de panificatie din tara.
Dupa Revolutie insa, in 1997, a fost inregistrata la OSIM de catre Dobrogea SA, iar compania constanteana a devenit titularul brandului. Si in prezent, ca si in trecutul comunist, de cele mai multe ori Eugenia este gustarica ieftina si pe fuga.
In plus, acum este plina de nostalgia celor mai frumosi ani. Capacitatea brandului de a patrunde in viata consumatorului si de a se contopi cu ea determina de fapt longevitatea marcii. Spuneti-mi mie Dacie in care nu zace pe undeva jumatate de Eugenie…