Din culisele afacerii Elenei Perseil

.

Cum este femeia pe care ţi-ar plăcea să o îmbraci?

Simplă, sofisticată, apreciază calitatea şi confortul, luxul discret, misterul, dialogul direct, sincer cu ea însăşi, în armonie cu ea …
Cum este femeia pe care ţi-ar plăcea să o îmbraci?

Simplă, sofisticată, apreciază calitatea şi confortul, luxul discret, misterul, dialogul direct, sincer cu ea însăşi, în armonie cu ea şi cu ceea ce face.

Care şi-a păstrat sufletul calm şi retras, chiar dacă trebuie să trăiască în tulmultul urban.

Mă adresez acestui sanctuar interior.

De unde îţi vine inspiraţia pentru fiecare nouă colecţie (titlul, povestea, linia generală)?

Inspiraţia vine din viaţă, din experienţele zilnice mici, care par neînsemnate şi care, acumulate, dau o stare de spirit, o tendinţă pe care vrei să o transmiţi.

Ce propune „Relaxing Allowed” pentru iarna asta?

In situatia nu tocmai uşoară din punct de vedere financiar, această colecţie aduce un moment de relaxare, de ludic, modele de design unde detaliul este tratat cu atenţie. Contrastul de suprafeţe, juxtapunerea dintre tricot şi piele, mat şi lucios, aduc un aer glamour rock, nu lipsit de originalitate şi confort.

Succesul şi recunoaşterea internaţională au venit aproape înaintea celor din ţară. Pentru care dintre ele simţi că ai muncit mai mult?

Pentru amândouă se munceşte mult, se completează una pe alta, şi din fiecare este de învăţat. Încerc să le combin pe amandouă şi să ajung la brandul Elena Perseil. E important să fii internaţional, dar şi România îmi este aproape. E ţara în care am crescut şi fără îndoială, genetic duc în mine feminitatea şi sensibilitatea mamei mele.

Criza economică ţi-a afectat creativitatea? Ai simţit nevoia să faci, pe undeva, economie?

M-am gândit pentru colecţia de vară 2010, pe care tocmai am terminat-o, să fac şi nişte produse mai ieftine, pariu puţin reuşit deoarece fiecare produs îmi doresc să fie deosebit, special, şi atunci e cam greu să fie şi ieftin. Clienta mea tocmai asta caută la mine: acel produs diferit care să-i dea satisfacţie. Asta înseamnă multă muncă, echipă profesionistă, materiale deosebite… Rezultatul nu are cum să fie ieftin, dar nici exagerat. Întotdeauna am avut preţul corect (asta vine din şcoala franceză, experienţa cu buyerii profesionişti).

Ai doi copii minunaţi şi o carieră care te ţine mult pe drumuri, între Franţa, India, România… Cum le împaci?

Foarte bine.Mi-am amenajat viaţa ţinând cont în primul rând de ei. Îi am aproape în fiecare zi, cu excepţia voiajelor în India, care nu sunt dese. Şi ei sunt obişnuiţi cu colecţiile mele, cadenţa lor, s-au născut cu ele sub ochi, pentru ei e ceva normal.

Cum trebuie să fie o ţinută ca să câştige din partea ta aprecierea de „frumoasă”?

Să îmi transmită o stare de bine, să-mi atingă o latură sensibilă, să mă opresc asupra ei măcar câteva minute, să-mi aduc aminte de ea şi a doua zi.

PE ACELAȘI SUBIECT
    
Vedete din Romania Vedete internationale