Raportul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top 50 cei mai urmăriți vloggeri români, top conturi de Instagram, precum și top bloggeri cu care au colaborat cel mai bine agențiile de comunicare și top agenții cu care au colaborat bloggerii în 2016.
Digital Report 2017
Pornind de la creșterea importanței business-urilor din domeniul digital, proiectul reunește profile ale principalelor agenții și divizii de digital și mobile marketing, cu date despre serviciile pe care acestea le oferă, portofoliul de clienți, campanii, acționariat, date financiare și echipele de management. Și pentru că digitalul nu înseamnă doar agenții, ci și canale de comunicare online, social media și, mai ales, blogosfera, au fost colectate o serie de liste cu cei mai activi bloggeri, structurate în funcție de domeniile pe care ei le acoperă. În plus, deoarece la momentul de față, unui profesionist al industriei de comunicare nu îi mai este suficient să fie familiarizat cu blogosfera, ci trebuie să cunoască vlogosfera – fenomenul online al anului 2016, care continuă să ia amploare pe zi ce trece, suplimentul editorial publică topul vloggerilor români, dar și cele mai urmărite conturi de Instagram. Proiectul prezintă și opinii ale specialiștilor din industria de comunicare, care radiografiază cele mai interesante tendințe ale momentului în domeniul digital.
Venind în ajutorul profesioniștilor care lucrează în domeniul comunicării şi care vor să înţeleagă lumea online-ului, Digital Report prezintă:
- 50 cele mai influente bloguri generaliste (lista alfabetică)
- 50 cei mai influenţi vloggeri
- 50 cei mai influenţi instagrameri
- 50 cei mai influenţi bloggeri – vedete şi jurnalişti (lista alfabetică)
- Cele mai vizibile bloguri de tehnologie/food/fashion&beauty/travel/marketing şi digital/ parenting/relaţii şi cuplu/cinema, teatru şi cărţi
- Top agenţii care au lucrat cel mai bine cu bloggerii în 2016
- Top bloggeri cu care au lucrat cel mai bine cu agenţiile în 2016
Listele și topurile vor putea fi regăsite integral în ediția tipărită Digital Report, ce poate fi comandată de pe site-ul evenimentului, aici.
La finalul Social Media Summit București
„Suntem asaltați de treduri și suntem trend junkies. În fiecare zi, încercăm să aflăm ce a mai apărut nou. Trăim cu nevoia permanetă de a face ceva nou.” Mugur Pătrașcu, Founder Screen Native, a atras atenția că trebuie să stai bine la marketing standard pentru a putea lucra cu trendurile. În cadrul evenimentului, specialiștii au prezentat tendințele și strategiile social media în 2017. ”Nu e nicio relație directă între trenduri și creșterea business-ului. Nu o să crească business-ul dacă urmăriți trenduri. Crești pentru că aplici standardul pieței peste nivelul la care este aplicat în piață. Acesta e secretul”, a declarat Mugur, la Social Media Summit.
Emilia Brânzan, Industry Manager Branding, Google România, a vorbit despre cele cinci caracteristici principale prin care s-au remarcat cele mai de succes spoturi încărcate pe YouTube în 2016.
- Au avut un cadru strâns, cu focus pe personajul principal.
- Au existat colaborări cu vloggeri cărora li s-a oferit libertate și spațiu de creație.
- Conținutul a fost definit de emoție și divertisment, fără elemente de preț sau prezentare de produs.
- Au dovedit puterea realității așa cum este ea.
- S-au remarcat prin puterea elementului surpriză.
Ultima modificare martie 3, 2017 5:48 pm