Cadbury este prima companie care iti vine in minte atunci cand te gandesti la ciocolata romaneasca. Ei au preluat in iunie 2007 fabrica de dulciuri Kandia-Excelent. Ciocolata se …
Ciocolata Romaneasca
Cadbury este prima companie care iti vine in minte atunci cand te gandesti la ciocolata romaneasca. Ei au preluat in iunie 2007 fabrica de dulciuri Kandia-Excelent. Ciocolata se fabrica insa in fabrica din Bucuresti inca din 1948.
Kandia – Ciocolata cu dragoste
Kandia este numele foarte puternic asociat cu ciocolata si cu traditie. Cunoscut din 1890, cand fabrica de ciocolata de la Timisoara a capatat acest nume, Kandia a reprezentat o garantie a calitatii produselor de ciocolata. In anul 2003 Kandia a fost lansata ca si brand de ciocolata, reusind sa ajunga rapid in inimile consumatorilor prin sloganul „Ciocolata cu dragoste”. Comunicarea nonconformista, de o exceptionala executie, a fost de mare notorietate, Kandia devenind in foarte scurt timp un nume reprezentativ pe piata de ciocolata.
In anul 2008, odata cu relansarea, Kandia a inceput o campanie de educare a consumatorilor cu privire la ingredientul principal al ciocolatei de calitate, si anume untul de cacao. Kandia este ciocolata cu unt pur de cacao ce ii confera topire delicata si gust deplin. Pana nu demult plina de senzualitate, Kandia a devenit acum ciocolata prietenoasa, care te ajuta sa-ti exprimi dragostea nu numai catre jumatatea ta, ci catre toate persoanele pe care le indragesti, lucru care s-a simtit si in cotele de piata: in 6 luni de la relansare, Kandia a castigat 3.2 puncte de cota de piata in valoare .
Laura – Imparte din inima
Prietenoasa si populara inca din momentul lansarii, anul 1996, Laura a jucat in viata consumatorilor rolul acelei tablete care a strans in jurul ei intreaga familie. Usor de impartit, cu o bogatie de crema si cu sortimente foarte diverse, Laura este si astazi dulcele accesibil, iar ambalajul deosebit iti aminteste de cei prezenti in inima ta, cei dragi langa care iti place sa traiesti momente de bucurie.
Silvana – Miez de bucurie
Cu o traditie de peste 15 ani, Silvana este prima marca de produse zaharoase ambalate din Romania.
Lansata in anul 1994, Silvana a reusit sa se impuna in piata prin calitatea produselor, diversitatea portofoliului si pretul sau accesibil. In 2002, marca a trecut printr-un proces de revitalizare la nivelul ambalajului si portfoliului, reusind cu mare succes sa-si pastreze pozitia de lider de piata si relevanta la consumatori in fata noilor competitori internationali foarte activi
In 2008 Silvana si-a improspatat imaginea, aducand sub un nou ambalaj vesel si modern un produs imbunatatit: bomboane fine, sortimente cu crema, jeleuri delicioase, adresind un target tinar, optimist, exuberat, care savuraza din plin bucuriile mici si dulci ale vietii.
Rom – senzatii tari din 1964
Lansat in 1964, Rom Autentic a fost primul baton pe piata romaneasca. Aproape neschimbat de cand a fost lansat, Rom este foarte cunoscut de consumatori si mai ales foarte apreciat, fiind si astazi prima alegere a consumatorilor de batoane.
Cu aceasi forma inconfundabila si cu ambalajul in culorile reprezentative pentru tara noastra, Rom este un adevarat simbol national, pe care multi romani il iau cu ei atunci cand viziteaza alte tari, pentru a-l prezenta ca fiind un produs autentic romanesc.
Gustul puternic dat de aroma de rom, completat de comunicarea nonconformista au facut din Rom un brand indraznet, care poate spune lucrurilor pe nume, avand puterea de a fi ironic si totodata autoironic.
Magura – Prajiturica prajiturelelor
Prajiturica prajiturelelor a fost lansata in urma cu 30 de ani, Magura fiind prima prajitura ambalata din tara noastra si singura, pana in urma cu cativa ani. Chiar si astazi consumatorii folosesc numele Magura ca definitie a cestui tip de produs, ceea ce ne demonstreaza popularitatea si valoarea acestui brand.
Dupa reintinerirea marcii din 2007, cu o reteta noua, ambalaje pline de viata si comunicare emotionala si vesela, Magura a devenit prajitura moderna, trendy, dar care si-a pastrat statutul de reprezentanta a categoriei. Chiar daca Magura este cea mai apreciata prajitura, ea continua sa surprinda consumatorii cu produse noi, cea mai recenta inovatie pe piata fiind gama cu glazura amaruie.