O vorbă spune: „bate fierul cât e cald”. După ce mergi la interviu, nu aştepta răspunsul recrutorilor săptămâni întregi, fii perseverentă, cu siguranţă îţi sporeşti şansele.
Trimiterea unui e-mail de mulţumire sau de exprimare a dorinţei de angajare în compania la care ai mers la interviu este una dintre cele mai bune strategii de marketing personal.
Cea mai mare parte a companiilor care desfăşoară procese de recrutare pentru poziţii vacante, folosesc interviuri structurate, care se întind pe câteva zile şi în care candidaţii au stabilite întâlniri cu mai multe persoane din companie, din departamentul de resurse umane, sau cu potenţiali superiori.
Ce paşi să urmezi
Nu aştepta feed-back mai mult de două zile, pentru că se presupune că angajatorul a avut timp să analizeze CV-ul tău şi rezultatele interviului. Trimite-i un e-mail prin intermediul căruia să-i mulţumeşti persoanei care te-a intervievat pentru timpul acordat şi în care, eventual să menţionezi că în urma interviului te simţi mai motivată pentru obţinerea postului respectiv decât înainte.
Pregătire continuă
Chiar dacă ai fost la un interviu, continuă să te pregăteşti pentru celelalte joburi pe care le ai în vedere şi pentru următorul interviu care este posibil sa urmeze pentru acelaşi job. Dacă te-ai prezentat la un interviu care face parte dintr-o serie de întâlniri structurate pe mai multe nivele trebuie să te pregăteşti foarte bine pentru etapa următoare.
Caută informaţii despre companie în presă, pe site-ul oficial, încercă să afli cât mai multe lucruri despre cultura organizaţională, persoanele din conducere, istoricul firmei şi activităţile sale din România. Dacă deţii informaţiile respective va conta mult în ochii managerilor care de la un anumit nivel al interviului testează şi aceste cunoştinţe.
Mult succes!