Pentru a avea o zi bună la serviciu nu trebuie doar s-o începi bine, ci să o şi termini la înălţime pe cea de dinainte. De aceea am câteva propuneri pentru tine – ce să faci pentru a încheia cu bine o zi de muncă.
După serviciu mergi acasă, însă stresul şi tensiunea rămân în tine, de aceea este bine să pui totul în ordine înainte de a părăsi biroul. Nimănui nu-i place senzaţia că a lăsat treburile neterminate, aşa că ai grijă să termini tot ce începi peste zi.
Revizuieşte-ţi programul pentru ziua următoare, ca să nu fii luat prin surprindere de telefoane sau şedinţe de care poate că ai uitat. De asemenea, dacă nu ai terminat de făcut totul pe ziua de azi, plănuieşte-ţi ziua de mâine începând cu ele.
Fă curat. Înainte de a părăsi biroul, lasă-ţi câteva minute libere să-ţi organizezi lucrurile de pe birou. Cu cât este mai curat, cu atât tu poţi gândi mai clar. De asemenea, poţi face curat şi în inbox, ca ziua următoare să fie totul în ordine şi să vezi imediat e-mailurile noi.
Reflectează. Gândeşte-te cum a decurs ziua, ce a mers bine, ce nu şi ce soluţii poţi găsi în cazul în care se repetă anumite situaţii. Pune mai mult accent pe ce ai făcut bine.
Citeşte continuarea articolului pe pagina următoare!