Ce îşi doreşte noua generaţie de antreprenori?

.

The HUB Bucharest este un loc care are şanse mari să dea o nouă direcţie comunităţii de business din România. Spaţiul pe două etaje din Centrul Bucureştiului este mai mult decât locul de întâlnire al antreprenorilor care vor să facă afaceri altfel.
Aici eşti învăţat cum să-ţi pui în practică ideile şi ai în spate un grup puternic, gata oricând să te sprijine. The HUBBucharest este un loc deschis pentru oricine are o idee de afacere, freelanceri, antreprenori, ONG-uri sau angajaţi din diverse companii care sunt tentaţi de proiecte de dezvoltare şi de networking cu ceilalţi membri. Spaţiul de lucru comun a devenit „birou” pentru mulţi dintre cei care lucrează acolo zilnic sau un anumit număr de ore pe lună, în funcţie de abonamentul pe care îl aleg.
Comunitatea este con struită în jurul ideii că membrii, deşi lucrează pentru proiecte diferite, se sprijină reciproc. Lucrurile nu se opresc doar la a da sfaturi, ci eşti învăţat efectiv cum să ai o afacere profitabilă, prin programele speciale care se derulează aici. HUBul bucureştean face parte dintr-o reţea internaţională ce include mai bine de 30 de astfel de locuri, răspândite prin toată lumea, şi a fost înfiinţat de trei prieteni: Alexandra Pode, Oana Păun şi Vlad Craioveanu.
Ce îşi doreşte noua generaţie de antreprenori?
Sufletul HUBului sunt antreprenorii sociali, cei care au businessuri profitabile, dar cu o importantă componentă etică. În acest moment, comunitatea locală este formată din 230 de membri, care plătesc unul dintre abonamentele disponibile la preţuri între 15 şi 120 de euro. Dintre aceştia, o treime sunt antreprenori, 25 la sută freelanceri, iar restul sunt contribuitori individuali sau ONGuri.
Media lor de vârstă este 31, 32 de ani. Alexandra şi Oana spun că aceşti tineri sunt cu totul diferiţi de generaţia precedentă de antreprenori şi că ei au îmbrăţişat conceptual de downshifting. Fă cunoştinţă cu ei în numărul de iulie al revistei Unica. Printr-un amplu material, întri în lumea The HUB şi descoperi ideile de afaceri ai acestor tineri care vor profit, dar, în primul rând, să aibă un impact pozitiv în societate.

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton