Doar mergând la cât mai multe interviuri îţi poţi da seama de greşelile care pot convinge departamentul de Resurse Umane să nu te angajeze. Dar dacă nu ai destulă experienţă, poţi lua în calcul sfaturile acestea:
Citeşte despre compania angajatoare. Nu vei face o impresie bună dacă mergi la interviu şi îi întrebi pe oameni cu ce se ocupă, când se presupune că ar trebui să ştii deja asta, doar de aceea vrei să te angajezi acolo.
Telefonul poate suna în orice moment, aşa că nu-l pune doar pe silenţios. Tot se pot auzi vibraţiile şi discuţia poate fi întreruptă, aşa că mai bine îl închizi de tot.
Strângerea de mână poate spune multe despre felul tău de a fi. Aşa ca dacă vrei să arăţi că eşti de încredere, atunci când saluţi persoanele care te intervievează ar trebui să ai o strângere puternică.
Atunci când mergi la un interviu, iar interlocutorul tău preferă să discute mai mult despre el şi despre lucruri ce nu au legătură cu locul de muncă, lasă-l, pentru că probabil va ieşi din sala de interviu cu impresia că discuţia a fost foarte productivă.
Poartă-te frumos cu toate persoanele pe care le întâlneşti atunci când ajungi în companie. Chiar şi cu persoana de la recepţie, pentru că oamenii discută şi se va afla dacă nu eşti respectuoasă.
Cel mai bine este să eviţi să spui că ai fost dată afară de la un loc de muncă, dacă este cazul. CV-ul tău va ajunge imediat la coşul de gunoi, iar tu vei deveni indezirabilă.