Dacă ţi-ai propus ca până la sfârşitul anului să devii mai eficientă în munca ta, trebuie să identifici ce obiceiuri negative îţi afectează productivitatea, să vezi mai clar de ce stai peste program sau de ce nu finalizezi la timp de ţi-ai propus. Lista de „not to do” te ajută să faci exact asta. Ca să te sprijine în drumul tău spre eficienţă, trei femei cu super cariere ne-au împărtăşit strategiile lor de succes. Citeşte mai jos câteva dintre sugestiile lor şi nu uita că listele complete de „not to do” le citeşti doar în numărul de iulie al revistei Unica.
Alina Stanciu, Managing Director la Ogilvy Public Relations
Nu da telefoane între 1 şi 2 pm: cu excepţia cazurilor în care este organizat un call conference şi singura ora potrivita pentru toata lumea este prânzul. Sau daca este o situaţie de criză. Altfel, telefonul se reduce la a-ţi cere scuze că ai deranjat pe cineva de la masă.
Alina Radu, Head of Brand Activation la Beiersdorf
Nu fi impulsivă: numără până la trei, respiră şi apoi formulează ceea ce vrei să spui. Nu ceda primului implus, pentru că poţi să spui lucruri care să necesite apoi multe explicaţii, deci e o pierdere de timp.
Elena Olaru, Managing director la Language Intelligence
Nu încerca să faci totul singură: din dorinţa de a face lucrurile să iasă întotdeauna cum trebuie, există riscul să te epuizezi fizic şi psihic. Trebuie să ai în vedere că există o limită în ceea ce priveşte volumul de muncă pe care îl poţi acoperi. Nu te feri să ceri ajutorul colegilor sau al colaboratorilor atunci când situaţia o cere. Realizările majore sunt întotdeauna rezultatul unui efort de echipă şi trebuie să accepţi că există probleme care nu pot fi depăşite doar prin efort individual.