Dacă ieri aţi putut citi cum să treceţi mai uşor peste câteva moment delicate ce pot apărea la locul de muncă, astăzi puteţi găsi altele astfel de situaţii şi cum se pot rezolva.Un coleg de muncă este interesat de tineŞi te invită în oraş, la cină sau la o cafea. Chiar dacă şi tu te simţi atrasă de el, înainte să-i accepţi invitaţia, gândeşte-te înainte la ce se poate întâmpla. Adesea, o relaţie între doi colegi de serviciu nu este văzută cu ochi buni de superiori sau de ceilalţi din jur, în plus, dacă ajungeţi să vă certaţi, pe urmă se poate crea o atmosferă ciudată între voi doi.Dacă este vorba de şeful tău, când se termină relaţia te poate concedia. Dacă este vorba de un subaltern, acesta poate profita de noua poziţie şi să nu-şi mai facă treaba. Cel mai bine pentru cariera ta este să îl refuzi politicos, motivând că nu ieşi cu persoane de la locul de muncă.Citeşte continuarea pe pagina următoare!Vei rata un deadlineDeja ai pierdut rândul nopţilor pe care le petreci îndeplinind diferite task-uri de serviciu, dar ţi-ai dat seama că tot nu vei reuşi să termini până la termen. Ce să nu faci: nu aştepta până în dimineaţa ultimei zile, ca apoi să dai explicaţii multe şi lungi cu motivul pentru care ai întârziat.În situaţia de faţă trebuie să anunţi cu cel puţin o zi înainte că nu vei termina ce ai de făcut înainte de termen şi apoi cere un deadline nou. Fii deschisă şi spune-i managerului tău că ştii cum vei lucra mai departe, însă mai ai nevoie de timp pentru a pune la punct ultimele detalii, foarte importante - apoi pune-te pe treabă.Citeşte continuarea pe pagina următoare!Treci printr-o perioadă grea din punct de vedere emoţionalNimănui nu-i place să fie vulnerabil, mai ales la serviciu. Dar atunci când treci printr-o perioadă mai grea - de exemplu te-ai despărţit de iubit sau ţi-a murit un animal drag - şi nu îţi poţi lua câteva zile libere, comunică-i şefului tău ce se întâmplă, însă lasă detaliile siropoase deoparte şi abţine-te de la lacrimi în faţa lui. Aşa te va înţelege în cazul în care se vor strecura unele greşeli în munca ta, dar încearcă să nu tragi prea mult de această situaţie.Ai trimis un e-mail cui nu trebuiaFie că este ceva amuzant sau o discuţie personală, se poate întâmpla ca, din neatenţie, să trimiţi un e-mail tuturor colegilor. Pasul următor nu este să le trimiţi tuturor încă un mesaj în care să le ceri scuze, ci mai bine faci asta în faţa tuturor, spunându-le şi că este un lucru serios ce tocmai s-a întâmplat şi ţi-ai învăţat lecţia.