„Arctic e al celor peste 80% din familiile din Romania care au cel putin un produs creat sub aceasta marca. Arctic n-are varsta: a trait nebunia anilor 70, a fost alaturi de generatia anilor 80, a …
„Arctic e al celor peste 80% din familiile din Romania care au cel putin un produs creat sub aceasta marca. Arctic n-are varsta: a trait nebunia anilor 70, a fost alaturi de generatia anilor 80, a pasit odata cu toti romanii in anii 90 si are un nou look in secolul al 21-lea.” (Monica Iavorschi, Director General Arctic)
Â
„Ceea ce m-a atras la Arctic a fost in primul rand caldura colegilor. Este exact genul de atitudine care iti da incredere in tine si iti permite sa te dezvolti profesional. Desi nu lucrez la Arctic decat de un an si jumatate, deja ma simt ca si cum as fi fost aici de multa multa vreme. Este mare lucru ca la 26 de ani sa ti se ofere incredere si sa stii ca de munca ta depinde pana la urma succesul lansarii unui nou produs. In plus, eu cred cu tarie in proiectul Arctic de a deveni cel mai mare producator de electrocasnice din tarile din sud-estul Europei si imi dau bine seama ca un astfel de obiectiv indraznet ne obliga pe toti sa fim mai performanti si sa ridicam in fiecare zi stacheta un pic mai sus.” (Loredana Chesnoiu, Product Coordinator)
„Eu lucrez la Arctic de 37 ani, de pe vremea cand in fabrica totul era mai degraba facut de mana, nu cu utilajele moderne cu care se lucreaza acum. Dar sa stiti ca si atunci la Arctic se faceau produse de buna calitate. Arctic a fost intotdeauna printre fabricile romanesti unde se producea mai mult pentru export, se aduceau bani, valuta in tara. Eu am ramas aici pentru ca m-am simtit intotdeauna respectat si pentru ca s-a tinut intotdeauna cont si de parerea noastra a muncitorilor cu experienta. Cand intr-o fabrica sefii asculta si de noi, cei mai batrani si cu mai multa experienta, dar stiu si sa-i atraga in acelasi timp si pe cei tineri, atunci cu siguranta se vor face lucruri bune acolo.” (Florin Diaconescu, Inspector Securitate si Sanatate in Munca)