Müller Tamás, angajat al unei companii de telefonie mobilă a fost concediat această săptămână după ce vinerea trecută a postat pe reţeaua de socializare Twitter, un mesaj necorespunzător.
Totul a început, vineri, atunci când T-Mobile a avut probleme cu reţeaua sa de telefonie mobilă din Ungaria.
Şi concurentul Vodafone a avut probleme cu conectarea apelurilor telefonice aşa că, pentru a-şi menţine clienţii informaţi, a decis să utilizeze Twitter.
Primul comunicat dat pe Twitter dat de T-Mobile suna cam aşa:
„Reţeaua T-Mobile Ungaria este parţial defectă. Software-ul este vinovat”
Apoi pentru a calma spiritele cei de la T-Mobile au mai trimis un tweet: „Nu va exista o declaraţie oficială cu privire la problema de reţea. Vă rugăm să aveţi răbdare!”.
Angajatul Tamás de la Vodafone, responsabil pentru calmarea mesajelor „nervoase” de pe Twitter, a decis că ar fi amuzant să răspundă T-Mobile cu un strop de umor şi a trimis un tweet cu textul: „Ok, dă-ne un beep!”
După acest eveniment, compania Vodafone deloc mulţumită de atitudinea angajatului ei, a transmis rapid un comunicat în care declara că nu are de-a face cu răspunsul trimis de angajat şi că ar da o mână de ajutor companiei T-Mobile pentru a remedia problema sa.
Ulterior comunicatului, compania Vodafone a mai declarat că această acţiune pe Twitter a fost neautorizată şi că va concedia angajatul pentru comportament neloial faţă de concurenţă.