Fulga este mai mult decat un brand de lactate pe care copiii il iubesc si in care parintii au incredere. Fulga este un intreg univers, acea lume …
Cristina Miclea, brand manager Albalact Alba Iulia.
Fulga este mai mult decat un brand de lactate pe care copiii il iubesc si in care parintii au incredere. Fulga este un intreg univers, acea lume a copilariei de care ne amintim cu drag. Dincolo personajul simpatic care ne zambeste de pe o cutie cu Bunatati cu lapte se ascunde foarte multa munca. Recent, efortul tuturor celor care „au grija” de Fulga a fost incununat de success, decoarece Campania „Fulga lapte cu arome” din 2008 a fost distinsa cu Bronze Effie, la gala din acest an.
O filmare intr-un cadru natural de vis, undeva peValea Doftanei, prima simulare a unui ambalaj nou cu „capac usor debusurabil”, zeci de variante si propuneri de ambalaje de lapte, ciocolapte, vanilapte, mierlapte, capsulapte, sentimentul de bucurie pe care il simti atunci cand vezi produsele Fulga frumos asezate la raft si multimea de oameni care le aleg din multimea de produse, bucuria din ochii copiilor atunci cand Fulga ii imbratiseaza la diverse evenimente, maiestria cu care un copil ii arata mamei cum se foloseste un pai telescopic, un copil fredonand la raft o bucatica din spotul TV, o fetita care canta la radio perfect versurile melodiei Fulga, pofta cu care un copil bea dintr-o cutie de ciocolapte cu pai – sunt cateva dintre momentele pe care le-am trait alaturi de Fulga.
Bogdan Paraschiv, director general adjunct Albalact Alba Iulia:
„Imaginati-va cum este sa vii zilnic la serviciu, intr-o fabrica de lactate care creste continuu si te provoaca din ce in ce mai mult profesional, sa te gandesti la cifre, la parametri tehnici, la cantitate si calitate, iar dintr-o data, din masinariile ultramoderne, sa-ti zambeasca o vacuta simpatica. In fiecare zi cand o vad pe Fulga in fabrica Albalact ma astept sa-mi mai dea o replica plina de umorul ei copilaresc si hatru.
O cunosc pe Fulga de cand a vorbit prima data la televizor si m-am gandit ca o sa ajunga departe. Ma bucur ca am participat si particip si eu la evolutia ei.
Nu o spun pentru ca fac parte din echipa Albalact, dar Fulga este poate unul dintre putinele brand-uri romanesti prietenoase, calde, vesele, care a reusit sa se apropie de inima atator consumatori. Si nu doar atat. Fulga si echipa ei de specialisti are grija ca laptele si produsele lactate care ajung la consumatori – mici si mari – sa fie cat mai naturale, sanatoase si sigure pentru consum.
Cand am instalat primul echipament pentru Fulga, ii spuneam presedintelui ca avem nevoie de 20.000 de litri de lapte pe zi pentru ca productia sa fie eficienta. Acum am ajuns sa procesam 120.000 de litri de lapte pe zi pentru produsele Fulga.
Am crescut si noi, odata cu Fulga. Numai ca Fulga a crescut in productie, in calitate, in vanzari, dar a ramas in continuare copilul istet si iubit al companiei Albalact. Este o bucurie si in acelasi timp o mare provocare sa lucrez intr-o companie ca Albalact care creste de la an la an, prin brand-urile sale”.