Dacă Adriana Bahmuţeanu a ridicat problema într-un mod corect, vorbind despre alte reclame în care astfel de „licenţe poetice”, stabilite prin creativitate , jocuri de cuvinte şi glume, multe sporturi publicitare se află în pericol.
Cum reclamele nu au zodie, Saturnia nu poate decât să estimeze convergenţele din spaţiul cosmic şi planetele retrograde.
Iată câteva reclame care se află în cuadraturi nefericite, dacă CNA pune ochii pe ele:
Toate reclamele la băuturi energizante, care îţi dau aripi, te fac să simţi energia, vibraţiile, să fii mai cool, etc.
Reclamele la gumă de mestecat care te fac să te teleportezi în Antarctica, păduri ecuatoriale, cuburi futuriste cu boxe supradimensionate, etc.
Reclamele la detergenţi sau balsam de rufe, care , ce surpriză!, te teleportează în câmpuri cu flori, în mijlocul Carnavalului de la Rio, etc.
Reclamele la batoane de ciocolată, care susţin că atunci când îţi este foame, te transformi într-o băbuţă crizată.
Reclamele dubioase la un lanţ de supermarketuri (sau la mere, sau la cai, sau la pompe funebre, nu e tocmai clar clientul final) în care caii vorbesc şi morţii se ridică din coşciug.
Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!