Vrei să găsești un job mai bine plătit? Iată 3 lucruri pe care trebuie să le faci!

.

sursă: unsplash.com

Un job bine plătit. Acesta este visul oricărui tânăr profesionist. Ce sunt pregătiți, însă, să ofere angajatorilor pentru a ajunge la acest deziderat? 

Pe măsură ce noile tehnologii avansează rapid, traseele profesionale tradiționale se transformă, iar angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți atunci când vor să avanseze sau să schimbe locul de muncă. Vestea bună este că există o gamă largă de cursuri online accesibile oricui, care oferă o cale de dezvoltare a acelor abilități foarte cerute de către organizații, și care sporesc perspectivele în carieră. De asemenea, contează foarte mult și un mediu de lucru care să ofere acces la cele mai noi tehnologii și instrumente necesare administrării și înțelegerii unui volum mare de informații. Un spațiu de lucru ultra-modern, cum sunt cele deținute de Genesis Property, companie fondată de Liviu Tudor, are un rol major în formarea și dezvoltarea oamenilor cu abilități în această zonă.

Iată 3 competențe esențiale pe care ar trebui să le stăpânească un angajat pentru a găsi un job cât mai bun pe termen lung. 

1. Analiza și interpretarea datelor

Într-o eră în care datele sunt cruciale pentru luarea deciziilor în orice domeniu de activitate, capacitatea de a analiza și de a interpreta corect datele este extrem de importantă. Competențele de analiză a datelor permit angajaților să gestioneze corect un volum mare de informații și să ofere un suport esențial în procesele de luare a deciziilor. Indiferent de domeniul de activitate, companiile caută profesioniști care pot transforma datele în strategii și decizii concrete. Dobândirea acestor competențe poate deschide ușile către cariere profitabile în domenii precum finanțe, cercetare de piață și consultanță de afaceri. 

2. Marketing digital

Având în vedere expansiunea continuă a mediului digital, expertiza în marketingul digital este acum la mare căutare. Acest set de competențe include înțelegerea modului în care trebuie optimizat cpnținutul pentru motoarele de căutare (SEO), marketingul în social media, crearea de conținut și publicitatea online. Pe măsură ce companiile se concentrează pe construirea unei prezențe online solide, profesioniștii în marketing digital sunt esențiali pentru a stimula creșterea și implicarea atât a organizațiilor, cât și a utilizatorilor. Cursurile online accesibile de la platforme precum HubSpot Academy și Google Digital Garage pot oferi o formare completă în domeniul strategiilor de marketing digital. Stăpânirea acestor abilități poate crea oportunități importante de angajare în marketing, publicitate și comerț electronic.

3. Managementul proiectelor

Gestionarea proiectelor este o abilitate esențială în mediul de business complex de astăzi. A devenit extrem de importantă pentru companii capacitatea unui angajat de a supraveghea atent un proiect complicat, de a asigura finalizarea în timpu util a acestuia, la standardele de calitate cerute și în limitele unui buget impus. Profesioniștii cu abilități solide de gestionare a proiectelor sunt foarte căutați în orice industrie, de la finanțe și construcții până la sectorul medical și industria software. Project Management Institute (PMI) și alți furnizori online oferă cursuri accesibile care îi pot ajuta pe angajați să învețe metodologii-cheie precum Agile și Scrum. Obținerea unor certificări precum PMP (Project Management Professional) poate crește semnificativ potențialul de câștig și perspectivele de carieră pentru oricine.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton