Procter & Gamble (NYSE: PG) a fost prezentă şi anul acesta la evenimentul Consumer Electronics Show 2020 (CES), alături de alte companii inovatoare, de top, din întreaga lume. P&G a demonstrat cum combină cunoștințele despre preferințele consumatorilor cu tehnologia de ultimă generație pentru a dezvolta produse inovatoare, conectate, care transformă experiențele de zi cu zi. Evenimentul a avut loc în perioada 7 – 10 ianuarie, în Las Vegas.
” Vrem să facem viața consumatorilor mai ușoară și mai plăcută, cu ajutorul produselor și serviciilor de calitate superioară pe care brandurile noastre le oferă,” a declarat David Taylor, Preşedinte şi CEO P&G. ”CES ne oferă şansa de a arăta modul în care ne construim afacerea, pentru a oferi experienţe care reinventează aşteptările oamenilor de la produsele pe care le folosesc zi de zi.”
Standul LifeLab şi portofoliul de produse P&G, lansat în anul 2019, a primit numeroase premii, printre care Premiul Publicului ”Best of CES”, de la Engadget 2019, Premiul ”CES Editors̛ Choice”, de la USA Today, şi o menţiune în Revista Exhibitor, fiind considerat ”unul cele mai bune 20 de standuri prezente la eveniment”.
Pentru 2020, LifeLab a fost reinventat şi a inclus:
- Oral-B iO, ce marchează un salt semnificativ în domeniul tehnologiei de îngrijire orală. Oral-B iO introduce o acțiune magnetică fără frecare, care distribuie în mod uniform energia până la vârfurile perilor, pentru a crea micro-vibraţii revoluţionare.
- Lumi by Pampers, un sistem revoluţionar all-in-one, care îmbină datele obținute în timp real cu intuiţia, ajutându-i pe părinţi să anticipeze nevoile copilului lor.
- Opte Precision Skincare System, prima imprimantă manuală portabilă, care scanează, detectează şi corectează hiper-pigmentarea pielii pentru a dezvălui frumuseţea naturală în fiecare zi.
- Heated Razor de la GilletteLabs, care oferă o senzaţie continuă de căldură prin intermediul unei bare de încălzire inovatoare, ce recreează senzaţia plăcută a unui prosop cald, la fiecare mişcare, pe toată durata bărbieritului.
Compania a lansat site-ul web www.PGLifeLab.com, unde oamenii au putut vizita în mod virtual expoziţia P&G LifeLab, au putut urmări demonstraţii de produse şi evenimentele live sau chiar cumpăra sau pre-comanda produse prezentate la eveniment.
”Vrem să arătăm, de asemenea, modul în care P&G creează valoare pentru consumatori şi acţionari prin operarea cu viteza şi agilitatea unui start-up, alimentat de peste 180 de ani de expertiză globală în afaceri,” a adăugat Taylor.
Pe parcursul săptămânii, P&G a interacţionat cu consumatorii, clienţii şi potenţialii parteneri de inovaţie, înţelegând că această colaborare între industrii este esenţială pentru a putea fi cu un pas înaintea așteptărilor consumatorilor. P&G Ventures, un startup studio aparţinând companiei, va găzdui şi P&G Ventures Innovation Challenge, evenimentul cheie al competiţiei sale anuale de dezvoltare a afacerilor.
”Vrem să ne menţinem statutul de lider şi ne provocăm să ridicăm ştacheta şi mai sus,” a spus Kathy Fish, Chief Research, Development & Innovation Officer. ”Adoptăm noi abordări ale inovaţiei, astfel încât să fim mai agili, mai conectaţi şi mai eficienţi. Consumatorii devin partenerii noştri pentru inovaţie, testând mai multe idei ca niciodată.”
Despre Procter & Gamble
P&G deserveşte clienţi din întreaga lume având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. Comunitatea P&G cuprinde operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vizitaţi https://www.pg.com pentru ultimele ştiri şi informaţii despre P&G şi mărcile sale.
Ultima modificare ianuarie 16, 2020 5:52 pm