18 februarie 2020, București – Procter & Gamble (NYSE: PG) anunță progrese semnificative în cadrul proiectelor europene de sustenabilitate, parte din obiectivele sale „Ambition 2030”.
P&G promovează economia circulară pentru plasticul reciclat în Europa prin utilizarea rășinii obținute circular în ambalajele pentru produsele de îngrijire a părului (polietilen tereftalat – PET) și în sticlele de detergenți Ariel lichid (parteneriat pentru furnizarea de polietilenă de înaltă densitate reciclată – HDPE).
Compania a primit distincții notabile cu proiectul de ambalare inteligentă HolyGrail, în efortul de a fi un lider al industriei în domeniul ambalajelor, sortări și furnizării de rășini reciclate post-consumator. Acesta a fost câștigător atât al categoriei Inovația Anului în domeniul Economiei Circulare în cadrul Edie Sustainability Awards în Marea Britanie cât și al premiului 1000 Efficient Solutions Label oferit de Solar Impulse Foundation.
Mărcile Lenor, Unstoppables și Fairy vor fi primele mărci care vor implementa ambalajele inteligente HolyGrail din Europa. Ariel Cold Wash și Fairy, cu programul său Fairycology, au primit, de asemenea, premiul 1000 Efficient Solutions Label oferit de Solar Impulse Foundation pentru că tehnologiile din aceste produse permit o curățare sustenabilă prin consum mai mic de energie și apă, fără compromisuri.
Obiectivele P&G Ambition 2030 își propun să sprijine și să inspire impactul pozitiv asupra mediului și societății prin mărci, lanțul de aprovizionare și angajați, creând, în același timp, valoare pentru companie și consumatori.
„2020 este un an în care acțiunea – cea de colaborare – ne va pune pe traiectoria corectă”, a declarat Virginie Helias, P&G Chief Sostenability Officer. „Pentru P&G, 2020 va fi un an de acțiune regenerativă în care vom activa obiectivele Ambition 2030 la nivelul mărcilor noastre, prin inovare și parteneriate transformatoare. Nu este vorba doar de reducerea impactului nostru, ci de a fi o forță de regenerare care să abordeze provocările deșeurilor din plastic, lipsei apei și pierderii biodiversității. Vom conduce pe toate aceste fronturi pentru a determina schimbări la scară și impact pe termen lung. ”
Divizia P&G de îngrijire a părului se angajează să utilizeze rășină PET reciclată, crescând conținutul reciclat din ambalaje
Divizia P&G de îngrijire a părului din Europa va testa noi ambalaje din material plastic reciclat pentru produsele Pantene, începând cu sticlele transparente ale mărcii. Materialul este realizat din reciclarea prealabilă a PET-ului circular de polietilen tereftalat, prin reciclarea avansată a monomerilor – ceea ce înseamnă că materialul poate fi folosit în ambalaje de mai multe ori. Noul material, care va fi produs de Indorama Ventures, este potrivit pentru toate mărcile ambalate în sticle PET. Prin angajamentul de a folosi acest material, P&G va implementa un nou lanț de aprovizionare circulară, creând o piață finală pentru materialele plastice reciclate.
Ariel intenționează să economisească echivalentul a 200 de milioane de sticle de plastic virgin pe parcursul a cinci ani datorită noului parteneriat pentru economie circulară între P&G și Viridor.
P&G și compania de reciclare și recuperare a energiei Viridor din Marea Britanie Viridor au încheiat un acord de parteneriat pentru cinci ani care prevede reciclarea și reprocesarea plasticului din polietilenă (HDPE) de înaltă densitate, pentru reutilizarea în recipientele de detergent Ariel. Acordul dintre P&G și Viridor vine după trei ani de colaborare și inovație în producerea ambalajelor sustenabile din deșeurile post-consumator. Rășina de polietilenă reciclată de înaltă densitate (rHDPE) de la Viridor va permite Ariel să aducă la viață angajamentul anunțat anterior de a atinge până la 50% conținut reciclat în recipientele sale pentru produse lichide începând cu 2020. Angajamentele Ariel includ, de asemenea, ca toate ambalajele să fie reciclabile până în 2022 precum și reducerea consumului de plastic cu 30% până în 2025. P&G și Viridor sunt parteneri fondatori ai pactului privind materialele plastice, o inițiativă de colaborare cu mai multe părți interesate care vizează transformarea economiei materialelor plastice din Marea Britanie.
Tehnologiile Ariel Cold Wash și Fairy premiate cu 1000 Efficient Solutions Label de către Solar Impulse Foundation
Tehnologiile inovatoare Ariel, care oferă o curățare excelentă la temperaturi scăzute, alături de programul Fairycology au primit recunoașterea 1000 Efficient Solutions Label din partea Solar Impulse Foundation. Eticheta inovatoare își propune să ilustreze și să încurajeze tehnologii scalabile care protejează mediul și susțin o creștere economică curată. Eticheta a fost creată de Fundația Solar Impulse pentru a-și susține viziunea de a mobiliza publicul în favoarea tehnologiilor care permit dependența scăzută de combustibilii fosili și care induc emoții pozitive cu privire la soluțiile regenerabile. Fiecare tehnologie este evaluată de experți independenți pentru fezabilitatea sa, beneficiile lor de mediu și socio-economice și rentabilitatea economică. Tehnologiile Ariel Cold Wash sunt recunoscute pentru faptul că permit curățarea sustenabilă prin performanțe impresionante la spălarea cu apă rece, ceea ce permite economii semnificative de energie prin scăderea temperaturii. Fairy a fost recunoscută ca fiind cea mai bună soluție care necesită mai puțină energie, mai puțină apă și care generează mai puține deșeuri. Fairy este creat pentru a funcționa la temperaturi scăzute, economisind energie, în timp ce spălarea automată de vase permite eliminarea resturilor alimentare dificile fără spălare prealabilă, ceea ce duce la economii de apă și energie.
Proiectul de ambalare inteligentă HolyGrail 2.0, câștigător atât al categoriei Inovația Anului în domeniul Economiei Circulare în cadrul Edie Sustainability Awards în Marea Britanie cât și al premiului 1000 Efficient Solutions Label oferit de Solar Impulse Foundation.
Proiectul de ambalare inteligentă HolyGrail 2.0 care aspiră să transforme sortarea ambalajelor a primit recent două recunoașteri importante: 1000 Efficient Solutions Label al Fundației Solar Impulse și Edies Sustainability Leaders Awards, cea mai mare schemă de premii pentru sustenabilitate din Marea Britanie, care oferă recunoaștere oamenilor, proiectelor și inițiativelor care accelerează transformarea afacerilor. Proiectul de ambalare inteligent HolyGrail a fost recunoscut în categoria Circular Economy Innovation of the Year pentru modificările semnificative pe care le-ar putea aduce în domeniul ambalării, sortării, furnizării de rășină reciclată post-consumator și multor altora. HolyGrail 2.0 este a doua fază a proiectului, care va explora o posibilă piață de testare în 2021, cu formarea unui mega consorțiu de companii pe lanțul valoric (mai mult de 115 parteneri).
Lenor, Unstoppables și Fairy devin primele mărci care implementează ambalajul inteligent HolyGrail.
Lenor, Unstoppables și Fairy vor fi pionier în aplicarea tehnologiei inteligente HolyGrail – pentru a permite învățarea ulterioară referitoare la sortarea și reciclarea din instalațiile de reciclare a materialelor. P&G conduce proiectul de pionierat HolyGrail sub auspiciile fundației Ellen MacArthur din 2016. Este un efort de colaborare conceput pentru a rezolva unul dintre cele mai mari obstacole cu care se confruntă reciclarea plasticului – sortarea ineficientă din instalațiile de reciclare. Noile pachete Unstoppables și Lenor ar trebui să ajungă pe piața germană până în octombrie 2020, ulterior și în restul Europei. Fairy va fi al doilea brand care va integra tehnologia digitală HolyGrail în ambalajele din Europa. Deoarece filigranele digitale sunt imperceptibile pentru ochiul uman, dar pot fi detectate de scanere optice și telefoane inteligente, tehnologia poate fi folosită și pentru implicarea și educarea consumatorilor de către branduri într-o etapă ulterioară.
Despre Procter & Gamble
P&G deservește clienți din întreaga lume având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G cuprinde operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vizitați https://www.pg.com pentru ultimele știri și informații despre P&G și mărcile sale.
Ultima modificare februarie 18, 2020 12:40 pm