ZAVENTEM, BELGIA – 26 martie 2021 – Nu Skin, lider global în produse inovatoare de wellness și înfrumusețare pe baza propriei platforme a oportunității de afaceri dinamice, a fost clasificată ca marca nr. 1 în lume pentru sisteme de dispozitive de înfrumusețare timp de patru ani la rând de către Euromonitor International Ltd., care publică cele mai cuprinzătoare cercetări de marketing din lume privind industria produselor de înfrumusețare a pielii.
„Am optat pentru o abordare inovatoare pe piața în dezvoltare rapidă a dispozitivelor de înfrumusețare la domiciliu oferind sisteme de dispozitive care combină produse cosmetice formulate științific cu dispozitive de înfrumusețare”, a declarat Ryan Napierski, Președinte. „Noi credem că această rigoare științifică în ceea ce privește atât dispozitivele, cât și furnizarea de ingrediente, reprezintă un atu care nu poate fi reprodus cu ușurință de către alte mărci din industria produselor de înfrumusețare. Continuăm să ne consolidăm poziția de lider în industrie prin introducerea de dispozitive noi și o agendă care include dispozitive conectate pentru a personaliza experiența consumatorilor.”
Toate companiile de cercetare globală, inclusiv Euromonitor, Mintel și Kline, au raportat o creștere în ceea ce privește dispozitivele de înfrumusețare și anti-îmbătrânire în 2020 pe piețe importante, cum ar fi SUA și China. În același mod, portofoliul de sisteme de dispozitive de înfrumusețare al companiei Nu Skin a ajutat la stimularea creșterii veniturilor în 2020 și la creșterea bazei de consumatori a companiei cu peste 1,5 milioane de consumatori. Deoarece consumatorii se bucură de beneficii de îngrijire a pielii pe care le pot obține de la unul dintre sistemele de dispozitive de înfrumusețare al companiei, aceasta le oferă oportunitatea de a continua utilizarea și de a-și dori o gamă extinsă a îngrijirii personalizate a pielii în viitor.
Nu Skin oferă un portofoliu inovator de dispozitive de înfrumusețare premiate, inclusiv cea mai recentă ofertă a companiei, sistemul ageLOC Boost®, care utilizează tehnologia unică a microcurenților cu impulsuri variabile și îmbunătățește radianța naturală a pielii. În plus, familia sistemelor de dispozitive de la Nu Skin include: ageLOC Galvanic Spa®, ageLOC Body Spa, ageLOC LumiSpa® și ageLOC LumiSpa Accent pentru a se adresa unei game de preocupări esențiale ale consumatorilor în ceea ce privește îngrijirea pielii, cum ar fi catifelarea, curățarea, fermitatea, hidratarea și aspectul liniilor și al ridurilor.
Fondată în urmă cu peste 35 de ani, Nu Skin dezvoltă și distribuie produse inovatoare pentru consumatori, oferind o linie completă de soluții de wellness și înfrumusețare de calitate premium. Compania se bazează pe expertiza științifică în îngrijirea pielii și nutriție pentru dezvoltarea continuă de mărci de produse inovatoare care includ marca produselor de îngrijire personală Nu Skin®, marca produselor nutritive Pharmanex® și, cel mai recent, marca produselor anti-îmbătrânire ageLOC®. Marca ageLOC a generat o bază de utilizatori loiali la nivel global pentru astfel de produse, cum ar fi sistemul de îngrijire a pielii ageLOC LumiSpa, care oferă beneficii de curățare și catifelare a pielii, precum și ageLOC Galvanic și sistemul ageLOC Body Spa. Nu Skin vinde produsele companiei prin rețeaua globală de lideri de vânzări din Asia, America de Nord și de Sud, Europa, Africa și zona Pacific. În calitate de membru îndelungat al asociațiilor de vânzări directe din întreaga lume, compania Nu Skin este dedicată să respecte orientările din industrie cu privire la consumatori, care îi protejează și îi susțin pe cei care comercializează și achiziționează produsele companiei prin canalul de vânzări directe. Nu Skin International este o companie subsidiară deținută în totalitate de NSE, Inc., care este tranzacționată la Bursa de Valori din New York cu simbolul (NYSE: NUS). Mai multe informații sunt disponibile la nuskin.com.
Sursa Euromonitor International Ltd; termeni valoare vânzări cu amănuntul (Retail Value RSP); toate canalele; 2017 – 2020. Sistemele de înfrumusețare sunt dispozitive de înfrumusețare și îngrijire a pielii la domiciliu care sunt asociate sau se recomandă să fie utilizate cu produse consumabile cu aplicare topică ale aceleiași mărci. Verificarea afirmațiilor s-a bazat pe metodologia și cercetarea ad-hoc Euromonitor efectuată în perioada ianuarie – martie 2021. Vânzările dispozitivelor de înfrumusețare și îngrijire a pielii la domiciliu includ vânzările de dispozitive electrice de curățare facială, așa cum sunt definite în baza de date Passport. Această categorie nu include dispozitive de îngrijire/îndepărtare a părului, aparate de ras pentru corp și dispozitive de îngrijire orală.