(P) Campania YOUnique de la FOREO celebrează diversitatea și doboară recordurile pe internet

Brand-ul suedez de beauty dă voce miilor de oameni dornici de inclusivitate, diversitate și individualitate, pe măsură ce fanii din întreaga lume se alătură celei mai recente campanii.

După terminarea anului 2020 cu o armată atotputernică de peste 20 de milioane de clienți și o pistă consistentă de provocare și schimbare a industriei frumuseții, FOREO tocmai a spart internetul cu miile de fani din întreaga lume care s-au adunat pe site-ul brand-ului pentru a-și nominaliza eroul. Brandul suedez tocmai a început campania de conștientizare numită „Be YOUnique” oferind oamenilor din întreaga lume posibilitatea de a alege o față prin care să le reprezinte ideea lor de „frumos” și nu doar să redefinească frumusețea, ci și să dărâme etichete cu totul.

„Omenirea evoluează, iar industria frumuseții a cam încetinit. La FOREO am văzut întotdeauna idealul frumuseții ca pe o piele sănătoasă și o stare de bine cu tine, dar acum vrem să facem un pas mai departe. Pentru noi, a fi YOUnique, este mai mult decât o simplă campanie, este o mișcare care a început organic în cadrul familiei noastre globale și dorim ca întreaga industrie a frumuseții să evolueze către această direcție conștientă și orientată spre scop, afacere care nu ține de profit, ci de oameni, vizând probleme reale, despre a-i face pe oameni să se simtă bine în propria piele.”, explică Boris Trupcevic, CEO FOREO

Odată cu globalizarea și digitalizarea ce au atins cote nemaiîntâlnite, suntem zilnic inundați cu cantități enorme de informații. Mai mult, atunci când vine vorba de prelucrarea acestor informații, societatea modernă pare a fi foarte vizuală. Avem social media care ne prezintă vedete superbe, modele de lenjerie intimă care zâmbesc de pe panouri și aplicații de întâlniri bazate pe fotografii, așa că nu ne putem abține să nu ne întrebăm – suntem orbiți de acest ideal de frumusețe părtinitor? Cercetările arată că persoanele cu dizabilități sunt sever subreprezentate în reclamele online, prezente doar la 1,1%, precum și la membrii comunității LGBTQ + cu 0,3%. Datele arată, de asemenea, că majoritatea oamenilor (54%) au considerat că nu sunt reprezentați cultural în publicitatea online, 71% exprimând că se așteaptă ca mărcile să promoveze diversitatea.

 FOREO își spune povestea prin videoclipul său de campanie, un fel de omagiu al lui Wes Anderson, care știa totul despre doborârea stigmatelor și a stereotipurilor, deținerea de tabuuri și izbucnirea de energie. Ca parte a campaniei, brandul a lansat un experiment pe rețelele sociale, invitând oamenii să-și numească eroul unic. De data aceasta, FOREO le-a cerut oamenilor să spună o poveste despre erou lor frumos prin cuvinte de inspirație și acțiune, mai degrabă decât prin fotografii, deoarece pionierul brand suedez este hotărât să sublinieze ceea ce este „frumos” în valori, decât printr-o reflecție stingheră în oglindă.   

„FOREO este un rebel, creator de nișă proprie, așa că să nu ne mirăm că primim recunoaștere de la oameni cu aceleași idei, vizionari care sparg mulaje și care fac propriile lor lucruri, decât să trăiască adevărul altcuiva. Cu toate acestea, văzând mii de nominalizări, lumina reflectoarelor asupra unor indivizi unici, schimbarea reală a vieții oamenilor și inspirația celorlalți să facă același lucru a fost un moment cu adevărat emoționant care ne-a făcut să ne dăm seama că această poveste este departe de a se termina și ar trebui să vă pregătiți, continuarea va face niște valuri serioase pe tot globul, datorită celor mai bune creiere ale echipelor globale FOREO. ”, sugerează Trupcevic.   

FOREO este hotărât să creeze un „rai pentru toată lumea” și să agite din nou industria. Când vine vorba de pielea ta, singurul lucru care contează pentru FOREO, nu este nici vârsta, nici culoarea, ci tipul tău de piele. Totul revine la individualitate, deoarece fiecare tip de piele necesită o îngrijire specială. FOREO, campion al îngrijirii pielii, are ca scop combinarea celei mai bune tehnologii și inovații pentru a oferi rezultate ultra-personalizate și premium reflectate în pielea ta strălucitoare. Brand-ul este cunoscut mai ales pentru LUNA 3, cu cea mai moale și mai curată perie de curățare a feței din silicon din lume. LUNA a plasat FOREO pe harta lumii ca sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii” și a dat startul călătoriei globale a mărcii. La scurt timp, UFO 2 a schimbat regulile jocului de îngrijire și înfrumusețare – oferind un tratament facial complet în doar două minute. Cu adevărat unic, o categorie proprie, UFO scoate tratamentele profesionale de îngrijire a pielii din saloane și clinici și ti le pune în propriile mâini, chiar în confortul casei tale. FOREO continuă să împingă industria de înfrumusețare în viitor cu ultima descoperire, BEAR, un dispozitiv facial de tonifiere cu microcurent, care folosește electricitate pentru a stimula mușchii, colagenul și elastina tenului tău. Este un dispozitiv complet neinvaziv, fără injecții, doar o procedură nedureroasă, care întinerește pielea.

FOREO este un brand uman, centrat pentru client, iar dezvoltarea produsului său este un răspuns direct la cerințele și nevoile individuale ale clienților săi. Cunoscut pentru îndrăzneală și acțiune, după promovarea personalizării, FOREO dorește ca și conștiința globală și mentalitatea universală să evolueze și să fie la curent cu perspectivele sale vizionare și produsele sale futuriste, astfel încât marca să pornească într-o călătorie pe termen lung prin campania sa ”Be YOUnique” pentru a crea un mediu cu adevărat inclusiv, cu oameni reali care prezintă o frumusețe reală.

Ultima modificare iunie 11, 2021 12:00 pm

    
Vedete din Romania Vedete internationale