KEED intră în portofoliul Social Stars by Ringier România & BrandTube și combină pasiunea pentru gătit și muzică în interacțiuni autentice și originale cu audiențe diverse

.

Portofoliul Social Stars, proiect de influencer marketing dezvoltat de Ringier și BrandTube, se îmbogățește cu un nou nume mare: KEED.

Artist muzical și pasionat de gătit, David Ioniță (KEED) a reușit să adune comunități online de peste 200.000 de fani pe rețelele de socializare prin livrarea de conținut care are misiunea de a crea doar legături autentice și de calitate cu fanii. Prin comunitățile pe care le-a construit online, KEED este un influencer mixt care îmbină numeroase nișe de public, ceea ce permite clienților din domeniul publicitar să atingă audiențe mari, fidele și variate din punct de vedere al intereselor și comportamentului de consum.


Social Stars

Social Stars este o rețea de artiști și podcasteri independenți construită de Ringier România și BrandTube pentru încurajarea creării de conținut autentic și de legături sincere cu audiența. În conținutul promovat de Social Stars nu primează latura mercantilă, ci livrarea conținutului într-un mod natural, firesc, lucru care duce la creșterea eficienței mesajelor publicitare care ajung la public. Portofoliul Social Stars este unul variat și include nume foarte iubite de români ca Alexandra Stan, Vița de Vie, Loredana, Gojira, Tetelu, Subcarpați și mulți alți artiști și podcasteri care se află în plină ascensiune, din domenii diverse, iar formatele disponibile sunt și ele versatile și ușor de adaptat nevoilor brandurilor.

KEED intră în portofoliul Social Stars by Ringier România & BrandTube și combină pasiunea pentru gătit și muzică în interacțiuni autentice și originale cu audiențe diverse
KEED

David Ioniță – sau KEED, cum e cunoscut pe scenă – și-a început ascensiunea în lumea muzicală ca membru fondator ȘATRA B.E.N.Z, formație care vine cu o abordare nonconformistă asupra ritmurilor și versurilor și care i-a permis să-și dezvolte latura autentică, originală, și capacitatea de a crea legături reale, bazate pe conexiune, cu diverse audiențe. Aceste lucruri se reflectă nu doar pe scenă, ci și în prezența online a lui Keed, care preferă să-și construiască comunități de utilizatori care cred în legăturile autentice între oameni.
KEED e un artist complex, cu valențe multiple, care suprinde, de multe ori. Una dintre laturile pe care le dezvoltă complementar cu pasiunea pentru muzică este pasiunea pentru gătit. Semifinalist al emisiunii Chefi la cuțite, KEED a început să gătească, inițial, din necesitate, iar apoi și-a descoperit pasiunea pentru gastronomie și a decis să o exploreze. Deși sunt două domenii total diferite, muzica și gătitul l-au ajutat să-și construiască o audiență diversă, formată atât din tineri cât și din oameni mai maturi, cu care are interacțiuni sincere.

„Nu am un target anume când vine vorba de platformele de social media. Eu încerc să fiu eu și atât. Prin prisma carierei pe care mi-am construit-o în muzică mi-am creat un segment de public tânăr spre foarte tânăr, dar odată cu emisiunea Chefi la cutite, media vârstei celor care mă urmăresc a crescut considerabil. Lucru care m-a deschis către un public de 40+ de ani. Which is wow!”

Comunități pe paginile de social media ale lui KEED:
Instagram: 134K
Facebook: 66K
Youtube: 14,5K


Oferta variată de artiști prezentă în portofoliul Social Stars reflectă diversitate tocmai pentru a acoperi numeroase arii și a atinge prin interacțiuni firești audiențele dorite. Din acest punct de vedere, adăugarea lui KEED în portofoliu se aliniază atât strategiei de creștere, cât și misiunii de a livra clienților publicitari în primul rând eficiență reală a campaniilor și posibilitatea de a expune publicul la conținut menit să-l fidelizeze și să-i creeze o afinitate reală față de produsele sau serviciile promovate.
Scrie-ne pe adresa [email protected] sau [email protected] pentru mai multe detalii despre varietatea de formate disponibile și portofoliul de artiști și podcasteri al Social Stars.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton