Footprints AI, companie românească de tehnologie ce produce și comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail media și retail data insights din lume, organizează Retail Media Summit 2025, primul eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat industriei de Retail Media.
Evenimentul va avea loc pe 5 februarie 2025, la InterContinental Athénée Palace din București, și marchează o premieră absolută prin reunirea celor mai influenți experți globali și locali din retail media, alături de reprezentanți ai celor mai importante branduri, agenții și retaileri din regiune.
Pentru prima dată, lideri internaționali precum Andrew Lipsman, analist global în retail media, Roger Dunn, lider global la DIAGEO, ShiSh Shrindhar, Global Retail Lead la Microsoft, și Steve Dennis, consultant strategic, autor al cărții „Remarkable Retail” și unul dintre cei mai influenți experți globali în retail, vor urca pe aceeași scenă alături de lideri locali pentru a discuta viitorul unei industrii aflate în plină expansiune.
Retail Media Summit 2025 este gândit ca o platformă de dialog și colaborare care abordează subiecte de maxim interes. Temele abordate în cadrul summitului includ transformarea retailului prin integrarea inteligenței artificiale și a datelor în procesele de analiză și luare a deciziilor, atât în mediul online, cât și în cel fizic. Vor fi discutate soluții pentru optimizarea strategiilor comerciale și personalizarea interacțiunilor cu clienții, oferind retailerilor și brandurilor un avantaj competitiv într-un mediu tot mai digitalizat. De asemenea, participanții vor descoperi și exemple de succes care evidențiază impactul acestor strategii asupra performanțelor comerciale, oferind insight-uri aplicabile pentru creșterea competitivității în piață.
La nivel global, industria retail media este estimată să atingă o valoare de peste 100 de miliarde de dolari până în 2026, conform Boston Consulting Group. În România și în regiune, acest domeniu este încă emergent, iar Retail Media Summit 2025 își propune să accelereze adoptarea sa, punând la dispoziția participanților insight-uri valoroase și oportunități de conectare cu lideri din industrie.
Evenimentul este dedicat exclusiv profesioniștilor de nivel executiv din retail, marketing și publicitate, iar locurile sunt limitate, accesul la eveniment fiind exclusiv pe baza de invitație.
Mai multe informații și detalii despre înscriere sunt disponibile pe https://www.footprints-ai.com/retail-media-summit/2025.