Dacă ai un simț aparte pentru noile tendințe din modă și un bun gust foarte bine dezvoltate, nu este de mirare că vrei să-ți creezi un blog de fashion. În același mod în care moda transcende granițele, crearea unui blog de fashion îți permite să-ți expui ideile personale pe scena națională sau chiar globală în funcție de limba în care alegi să scrii.
Există mai multe lucruri de luat în considerare pentru a crea un blog de succes, cum ar fi definirea audienței, consolidarea prezenței online și publicarea tipului potrivit de conținut. Acest articol îți oferă o privire de ansamblu, pas cu pas, despre ce trebuie să faci ca să-ți creezi un blog de modă și cum să faci bani cu el.
Cum să pui bazele unui blog de modă?
#1 Creează-ți blogul
Dacă ți-ai propus să-ți creezi un blog de modă, atunci va trebui să te asiguri că fiecare element al website-ului tău se potrivește cu mesajul pe care vrei să-l transmiți. Începe prin utilizarea mai multor teme gratuite și studiază-le cu atenție ca să afli de ce funcții și instrumente ai nevoie pentru website-ul tău. De asemenea, nu ar fi rău să te pui la curent cu celelalte bloguri din această nișă ca să vezi cine îți sunt competitorii tăi și ce au ei de oferit.
Următorul pas este să găsești o schemă de culori care să se potrivească perfect cu atmosfera pe care vrei s-o induci cititorilor tăi. Dacă scrii un blog în stil franțuzesc, ai putea folosi culorile albastru, alb și roșu care definesc această națiune, evocând astfel o stare de spirit autentică pentru vizitatorii blogului care ajung să se delecteze cu rândurile scrise de tine.
Lansarea blogului tău pe internet presupune doi pași importanți: va trebui să stochezi datele sale pe un server pe care vizitatorii să-l poată accesa la orice oră din zi sau din noapte și îți mai trebuie un nume de domeniu. Ia în considerare aceste sugestii pentru a începe:
– Caută oferte de găzduire pentru bloguri de la firme de hosting profesionale, cu istorie pe piața românească, precum simplenet.ro, care îți pune la dispoziție diverse planuri de găzduire, astfel încât serviciile pe care le oferă să se potrivească perfect cu nevoile tale.
– Alege un nume de domeniu care să-i ajute pe cititorii tăi să te găsească ușor folosind motoarele de căutare. Dacă vrei să faci o primă impresie grozavă, trebuie să te gândești la un nume care sună profesional, dar care este și ușor de memorat. Dacă nu ai idei, poți folosi un generator automat de nume ca să declanșezi brainstorming-ul.
Când alegi numele pentru blogul tău, evită să utilizezi cratime deoarece sunt greu de reținut. De asemenea, pe cât posibil, alege cuvinte scurte și care sună bine. Nu trebuie să fie cuvinte adevărate, le poți inventa și tu dacă ești creativă.
Înainte de a lua decizia finală, verifică dacă numele găsit de tine este disponibil și dacă nu cumva există și alte bloguri de fashion cu nume similare. Nu îți dorești să te privească lumea ca pe o copie.
#3 Selectează o nișă
Nu, moda sau fashion-ul nu sunt o nișă. Moda este o industrie și dacă vrei să ai un blog de succes ar fi bine să alegi ceva mai specific.
Oricine s-a gândit să înceapă un blog de modă ar trebui să fie deja familiarizat cu gama largă de opțiuni disponibile. Există bloguri despre stilul de îmbrăcăminte al celebrităților, bloguri personale sau bloguri de street fashion. În funcție de preferințele și experiența ta personală, ar fi bine să găsești o nișă despre care poți să scrii ușor și care te inspiră.
Concentrarea pe o anumit nișă de modă te va ajuta să te plasezi ca o autoritate în domeniu. Devenind specialistă în nișa ta, îți vei asuma mai ușor ideile pe care le prezinți publicului și de asemenea vei răspunde mai bine așteptărilor sale.