Beyoncé și Levi’s lansează capitolul 2 din campania REIIMAGINE: Pool Hall

Brandul Levis, în colaborare cu idolul internațional Beyoncé, debutează astăzi Pool Hall, al doilea capitol al campaniei REIIMAGINE și o celebrare a moștenirii longevive Levis și a viziunii artistice transformatoare a lui Beyoncé. În noul film și noile vizualuri, Beyoncé prezintă natural un look iconic denim pe denim și versatilitatea sa atemporală.

Bazându-se pe succesul primului capitol – Launderette, care a inspirat publicul reimaginând o reclamă clasică din 1985 – Pool Hall reinterpretează ad-ul iconic al lui Levis din 1991 cu același nume. Levis a făcut echipă cu regizoarea câștigătoare a premiului GRAMMY Melina Matsoukas pentru cel mai recent capitol al campaniei REIIMAGINE, readaptând această bucată din istoria Levis, arătând în același timp versatilitatea atemporală a hainelor sale. 

Campania a fost concepută în parteneriat creativ cu TBWAChiatDay LA și produsă de de la revolućion/ PRETTYBIRD.

Pool Hall o surprinde pe Beyoncé sfidând așteptările în timp ce înfruntă un rechin local, interpretat de Timothy Olyphant, într-un joc de biliard cu mize mari. Celebrând produsele Levis ca elemente de bază în stil modern care continuă să evolueze, noul capitol îmbrățișează interpretări îndrăznețe și încurajează purtătorii să le facă proprii lor. Vizualurile suplimentare ale capitolului 2 au ca eroi piese uimitoare, inclusiv blugii Ribcage Wide Leg, vesta împletită și trench-ul Spade, decorate cu ornamente personalizate pentru a reflecta spiritul individualității și reinventării centrale ale campaniei.

„Nu există o altă piesă de garderobă care să evoce confortul, eleganța modernă, ținuta clasică americană și nostalgia așa cum o face denimul”, a declarat Beyoncé.  „Și când mă gândesc la toate aceste lucruri, mă gândesc la Levis”.  Ea a continuat: „Pentru cel de-al doilea capitol al colaborării noastre, ne-am distrat și mai mult reimaginând narațiunea denim pe denim, prin prisma unei femei, care poate fi sexy, îndrăzneață și o competitoare feroce, toate în același timp.  Am vrut să celebrăm dualitatea dintre grație și putere.”

Levis a clădit întotdeauna pe bogata sa istorie, reinterpretând denimul în noi momente culturale și demonstrând că reinventarea este esențială”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levis la Levi Strauss & Co. „Pool Hall onorează moștenirea noastră în timp ce se actualizează permanent, oferind fanilor șansa de a-și personaliza jeanșii Levis și de a-și exprima stilul unic.

Pool Hall se lansează cu o campanie globală complet integrată, care include televiziune, digital, social media, out-of-home și activări de brand. În plus, rețelele sociale ale brandului vor prezenta conținut de stil suplimentar de la creatori globali, care încurajează spectatorii să-și pună propria amprentă de stil. Fanii și prietenii brandului vor fi, de asemenea, invitați să participe la experiențe care vor servi drept loc de joacă pentru propriile reinterpretări.

Campania continuă tradiția Levis de a lucra cu cele mai cunoscute talente creative ale vremurilor noastre. Matsoukas a colaborat cu directorul de imagine, câștigător al premiului Emmy, Marcell Rév și cu celebrul fotograf Mason Poole, pentru a surprinde esența vizuală a Pool Hall, bazându-se pe moștenirea campaniilor și imaginii emblematice Levis.

Pentru mai multe informații despre camoania REIIMAGINE, vizitați levi.com/liveinlevis și urmăriți @levis pe Instagram și TikTok.

Ultima modificare februarie 25, 2025 10:36 am

    
Vedete din Romania Vedete internationale