Home > Advertorial > ALMAZ schimbă perspectiva. Colaborare inedită cu IQOS la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week
ALMAZ schimbă perspectiva. Colaborare inedită cu IQOS la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week
.
Actualizat 28.03.2025, 15:49
Spectacole de modă, prezentări de colecții și tendințe, ținute și accesorii îndrăznețe – stilul provocator și rafinamentul sunt cuvintele de ordine zilele acestea în București. Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week a transformat orașul într-un podium de modă din nou, iar momentele surpriză nu lipsesc. Pe câteva dintre ele își pune semnătura IQOS, cel mai recent partener al evenimentului.
Inițiativele IQOS din cadrul festivalului sunt menite nu numai să valideze creativitatea și inovația, valori cunoscute ale brandului, ci și să contribuie la dezvoltarea unor produse inspirate din universul IQOS, care să ofere comunității brandului piese și experiențe unice. Astfel, într-o alăturare inedită, în 27 martie, ALMAZ, unul dintre cele mai creative branduri românești, captează atenția și interesul unui public rafinat la Galeria Nicodim.
Andra Olaru, tânăra creatoare din spatele brandului, își propune să dea forță femeii prin colecții inspirate din emoția vieții de zi cu zi, cu piese și articole emblematice. Amestecul de materiale contrastante este unul dintre detaliile semnificative care o fac deja o prezență remarcabilă, capabilă să creeze momente-semnătură.
„Un moment ALMAZ este atunci când moda devine o experiență care rămâne cu tine, care te face să simți și să privești lucrurile diferit. Fie că este o siluetă neașteptată, un contrast puternic sau o atmosferă care te copleșește, fiecare detaliu contează. Creez astfel de momente prin intuiție, asumare de riscuri și din dorința de a transmite emoție reală, nefiltrată. Totul se leagă prin energie, prin storytelling și printr-o viziune care redefinește limitele modei”, explică Andra.
De altfel, prezentarea privată ALMAZ de anul trecut a fost una dintre cele mai discutate experiențe din cadrul Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week.
„Anul trecut a fost un moment definitoriu pentru ALMAZ”, își amintește designerul. „A fost incredibil să văd cum publicul a rezonat profund cu viziunea noastră. Nu a fost doar un show de modă, ci o declarație, o poveste care a captat atenția și a inspirat. Atmosfera din sală a fost electrizantă, iar reacțiile au confirmat că, prin ALMAZ, am reușit să creăm mai mult decât haine – am creat emoție, atitudine și conexiune.”
Pe acest fond, colaborarea cu IQOS a venit firesc. Obiectivul comun este crearea unei conexiuni emoționale prin povești și experiențe care alcătuiesc momente memorabile, iar provocarea este ca lucrurile să fie puse într-o nouă perspectivă. Împreună, cele două branduri reușesc să împingă creativitatea la maximum și să scoată la suprafață un stil nou și unic de gândire.
„Parteneriatul cu IQOS este construit pe valori comune – autenticitate, inovație și dorința de a transforma percepțiile. ALMAZ și IQOS împărtășesc aceeași viziune asupra redefinirii experiențelor. Această colaborare este despre libertatea de a experimenta, despre curajul de a reinventa și despre crearea unui univers în care estetica și tehnologia se întâlnesc. Împreună, aducem o perspectivă fresh, modernă, care schimbă convențiile și deschide noi căi de expresie”, sintetizează Andra spiritul acestui parteneriat.
Ghidată de excelență în meșteșugul ei, tânăra creatoare dă dovadă de o curiozitate înnăscută care îi dă curajul să experimenteze și să adopte o abordare disruptivă în peisajul autohton al modei.
„Curajul vine din dorința de a explora noi teritorii și de a vedea moda ca pe o formă de expresie autentică. Întotdeauna am simțit că moda trebuie să provoace, să inspire și să creeze emoții puternice. Inspirația o găsesc peste tot – în artă, pe străzi, în poveștile oamenilor și în imperfecțiuni. ALMAZ există pentru a pune întrebări, pentru a aduce contraste surprinzătoare și pentru a construi o nouă perspectivă asupra feminității.”
Re-Imaginează – aceasta a fost tema cu care ALMAZ a intrat în lumea IQOS. Așa a început magia creației unui produs „must have”, piesa supremă din garderobă pe care să o poți asorta în cele mai rafinate moduri.
„Am privit tema dintr-o perspectivă a simplității, dorind să lăsăm purtătorul să aibă libertatea de a asocia și stiliza piesa în orice mod își dorește. Pentru această colaborare, am vrut să păstrăm lucrurile simple, dar cu un twist subtil. Piesa este adaptabilă și se potrivește în orice situație. Există loc de interpretare, dar esența rămâne simplă și funcțională, astfel încât să te poți bucura de ea în orice moment, adaptând-o stilului tău personal.”
Cei prezenți la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week din cadrul Muzeulului Național de Artă al României în 28 și 29 martie, vor avea propriul spațiu pe un photo wall unic în cadrul activării IQOS, si vor putea fi fotografiați de Stefan Dani, unul dintre cei mai apreciați fotografi români specializați în fashion și beauty, urmând ca unul dintre participanți sa aibă șansă de a ajunge pe coperta unei reviste de prestigiu din România.
Prin cele două ediții de anul acesta, cea din 26-30 martie și cea din octombrie, Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week intră în calendarul internaţional al evenimentelor de fashion și design.
IQOS susține comunitatea creativă din România. Valorile care definesc brandul, cum ar fi progresul, inovația și rolul acestora în societate, pun în valoare talentul în formare și îl aduc în centrul comunității.
Material susținut de IQOS
IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.