Romina Gingașu, soția miliardarului Piero Ferrari, ținută de peste 2.000 de euro la un eveniment privat. Cum arată rochia cu imprimeu floral în care a cântat alături de Nicole Cherry

.

Romina Gingașu (32 de ani), soția miliardarului Piero Ferrari (79 de ani), a purtat o rochie de 2.100 de euro la un eveniment privat care a avut loc weekend-ul trecut. În seara cu pricina, fondatoarea fundației caritabile Red Women a cântat piesa „Jos pălăria pentru femei”, alături de Nicole Cherry.

Romina Gingașu, ținută de peste 2.000 de euro la un eveniment privat. Cum arată rochia în care a cântat alături de Nicole Cherry

Romina Gingașu, soția afaceristului Piero Ferrari, moștenitorul a 10% din imperiul construit de Enzo Ferrari, a purtat o rochie Dolce & Gabbana de 2.100 de euro la un eveniment privat care a avut loc weekend-ul trecut în România. Rochia midi, care este redusă pe un alt website la prețul de 1.260 de euro, are un imprimeu cu zambile sălbatice pe un fundal negru, și bretele în formă de X.

La evenimentul respectiv, Romina a cântat alături de Nicole Cherry piesa „Jos pălăria pentru femei”. Vezi momentul în filmarea mai jos:

În ciuda posibilităților financiare, majoritatea aparițiilor vestimentare ale Rominei sunt accesibile. Chiar recent, femeia de afaceri a participat la un eveniment din Italia într-o rochie roșie de doar 160 de lei. Totodată, anul trecut, în timpul promovării filmului „Ferrari”, Romina a fost invitată în emisiunea „La Măruță”, unde a purtat o rochie de aproximativ 250 de lei, cumpărată de pe AliExpress.

Citește și: Romina Gingașu, soția miliardarului Piero Ferrari, elegantă într-o rochie de doar 160 de lei, la un eveniment din Italia

Romina Gingașu, ținută creată de un designer român, la proiecția specială a filmului „Ferrari” în România

Romina și soțul ei au participat pe 10 ianuarie 2024 la proiecția specială a filmului „Ferrari” în România. Pelicula prezintă unul dintre cei mai grei ani din viața tatălui lui Piero, Enzo Ferrari, fondatorul mărcii de automobile Ferrari. La eveniment, Romina a purtat un brand românesc.

Ținuta Rominei a constat într-o bluză-eșarfă fluidă, roșu-Ferrari, sub un costum negru masculin. Toate cele trei piese fac parte din colecția Primăvară-Vară 2024 a designerului Cristina Săvulescu. Creațiile Cristinei Săvulescu sunt recunoscute și purtate de celebrități internaționale precum Lady Gaga, Zendaya, Chiara Ferragni, Sabrina Carpenter și Leigh-Anne Pinnock.

Așadar, cu toate că soțul ei are o avere de 9,6 miliarde de dolari, Romina Gingașu se îmbracă atât cu haine de designer, cât și cu piese vestimentare foarte accesibile.

Citește și: Complicata viață amoroasă a legendei fotbalului italian Toto Schillaci. Cum a ajuns prima soție în brațele colegului său de la Națională. „Nu a crezut!”

Cum s-au cunoscut Romina Gingașu și Piero Ferrari

Romina Gingașu și Piero Ferrari s-au cunoscut în urmă cu mai bine de opt ani, când ea încerca să-i vândă un avion privat marca Bombardier afaceristului italian. Piero a invitat-o la cină, ea a acceptat, iar de atunci sunt împreună. Anul viitor pe 15 februarie, cuplul va aniversa opt ani de relație.

Romina nu a preluat numele Ferrari și nu are nicio pretenție la averea soțului ei. Perechea s-a căsătorit în 2021, în Capri, Italia. La nuntă, Piero Ferrari a surprins-o pe mireasa lui mai tânără cu 47 de ani cu unul dintre cei mai mari cântăreți internaționali, celebrul Al Bano. Cei doi sunt stabiliți în Maranello, Italia, dar vin des și în România.

Citește și: Locul din România care l-a cucerit pe Al Bano: „Vreau să vizitez tot! Este magnific!” / EXCLUSIV

Cine este Romina Gingașu

Romina Gingașu s-a născut în județul Călărași, de unde s-a mutat în București, unde a și crescut. Pasionată de literatură, a urmat Colegiul Național „Gheorghe Șincai” din Capitală, la Filologie. În anul 2016 a absolvit „Ingineria motoarelor de avion” la Academia Tehnică Militară din București.

În același an a început să lucreze pentru biroul reprezentativ Bombardier Business Aircraft din Monaco, în calitate de manager de vânzări. Responsabilitatea Rominei era să conducă echipa de vânzări și să se asigure că produsele și serviciile companiei sunt comercializate și vândute în mod eficient clienților.

În România este cunoscută drept o investitoare de succes în domeniul imobiliar. Totodată, Romina a pus recent bazele unui brand de cosmetice care-i poartă numele. Primele produse urmează să se lanseze în curând.

Romina a înființat și o fundație, Red Women. Fundația are ca scop principal promovarea egalității de gen și îmbunătățirea condițiilor de viață și de educație a femeilor din România. Cu scopul sprijinirii femeilor din țara noastră, fundația oferă resurse în diverse domenii cheie.

Foto: Instagram/@rominagingasu; Profimediaimages.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton